1
Vraag
2
Reageer en help mee
Houssein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verkeerde telefoon bezorgd!

Op 29-09-2024 heb ik telefonisch een bestelling geplaatst. Dit was gedaan met de medewerker Jamyla van Vodafone. Het probleem is dat ik ipv een iPhone 15 pro Max , een 15 pro heb ontvangen. Hierdoor is de bestelling geannuleerd. Niemand bij Vodafone kan dit probleem oplossen, behalve Jamyla. Echter, kom ik niet in contact met haar. Aangezien zij hier moderator is, hoop ik dat ze contact met mij opneemt!

42 Reacties 42
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Yes, geweldig @Jamyla en fijn dat jullie samen een overeenkomst hebben kunnen sluiten. Veel plezier gewenst @Houssein en nu nog wel met een iPhone 16 Pro Max, geweldig nieuws. 

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  Helaas krijg ik zojuist een sms dat ze verwachten de telefoon pas eind week 47 te bezorgen. Juist dan heb ik hem nodig omdat ik dan op reis ga. Dus, dat is dan weer typisch, aangezien niks goed lijkt te lopen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Vervelend maar dat is niet de schuld van Vodafone. Deze bestellen de toestellen en dan moeten ze maar hopen dat er op tijd een toestel binnen komt. Behalve als die echt op voorraad is, dan zouden ze hem toch gelijk moeten kunnen versturen. Maar goed, dat weet ik natuurlijk ook niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic