1
Vraag
2
Reacties
Imas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid unlimited 7 dag niet mogelijk om aan te sluiten.

Hi ik wilde prepaid unlimited voor 7 dagen pakken maar dat liet hij niet toe. Voor 1 en 3 dagen wel. Ik had genoeg geld erop gezet voor de 7 dagen voor €7. Kan het zijn dat ik hem niet kan afsluiten omdat de vol prijs €14 is en ik dat er niet op had staan?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je priveberichten @Imas! Ik heb je nummer omgezet naar de huidige tarieven. De Unlimited 3 dagen bundel is nog actief. My Vodafone zal zich aanpassen en heeft even nodig om te synchroniseren. Daarna kun je ook de Unlimited 7 dagen bundel aanzetten. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt @Imas. Dit staat bekend onder case 10490484. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je zodra het opgelost is. Excuses voor het ongemak! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Imas
Welkom op de community van Vodafone. Apart dat je Unlimited voor 7 dagen niet kan aanzetten terwijl je wel genoeg tegoed hebt. Ik help je graag verder met heet aanzetten van deze bundel. Kun je mij een privebericht (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe) sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed
- Datum laatste opwaardering en met welk bedrag.
- Welke foutmelding krijg je?
- Hoe probeer je de bundel aan te zetten? 
Ik hoor graag van je!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je priveberichten @Imas! Ik heb je nummer omgezet naar de huidige tarieven. De Unlimited 3 dagen bundel is nog actief. My Vodafone zal zich aanpassen en heeft even nodig om te synchroniseren. Daarna kun je ook de Unlimited 7 dagen bundel aanzetten. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Imas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het werkt helaas nog steeds niet bij de 7 dagen bundel krijg ik nog steeds het bericht dat de code niet bekend is en nu krijg ik bij 1 en 3 dagen het bericht dat ik hem helaas niet kan afsluiten terwijl ik wel genoeg geld op de sim heb staan 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Imas

Hmm, irritant dat het niet lukt om de bundel aan te vragen. We hebben meerdere geluiden ontvangen dat het per SMS niet bij iedereen lukt om deze bundel te activeren. We kunnen hier een onderzoek voor aanmaken, maar dan zijn we vooral benieuwd welke tekst je stuurt en welke error je vervolgens ontvangt. 

Wil je eens kijken of het lukt om de bundel via My Vodafone aan te vragen? Uiteraard kan ik ook altijd de bundel voor je aanzetten als je dat wilt. Geef dan vooral een gil! 🙂 Jouw beltegoed is in ieder geval toereikend om de bundel aan te zetten.

Imas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bijgevoegd screenshots van de sms'jes die ik verstuur en de antwoorden die ik krijg. Bij 7 dagen geeft hij aan dat hij de code niet kent en bij 3 en 1 geeft hij aan dat het niet mogelijk is om de bundel te activeren.

Ik zie in my vadafone nergens de mogelijkheid om de bundel zonder sms te activeren. Dus als jullie hem voor mij aan zouden kunnen zetten dan graag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Imas

Het is super gek, maar ik denk dat ik achter de reden ben waarom het niet is gelukt per SMS. Ondanks dat de bundel nu met 50% korting is en dus € 7,- kost vind het systeem dat je alsnog een tegoed moet hebben van € 14,-. Ik kreeg namelijk ook een melding dat het saldo niet toereikend was. 

Bij deze heb ik je beltegoed verhoogt met € 7,- en de bundel handmatig voor je geactiveerd. Nu ging het zonder problemen! 🙂 Veel plezier met jouw bundel!

 

Mijn collega @Louis maakt maandag het onderzoek voor je aan. Deze mogelijkheid heb ik zelf helaas niet 😞 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt @Imas. Dit staat bekend onder case 10490484. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je zodra het opgelost is. Excuses voor het ongemak! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic