Verbeek
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone app - We kunnen je gegevens niet ophalen, sluit de app af en probeer het opnieuw

Als ik op de My Vodafone app inlog staat er: “We kunnen je gegevens niet ophalen, sluit de app af en probeer het opnieuw”. Dit heb ik al meerdere keren gedaan en ook de app verwijderd en opnieuw gedownload. Dit probleem heb ik al erg lang en een oplossing heb ik nooit gevonden. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @Verbeek,
Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt niet heel goed, zeker als het al een langere tijd niet werkt. Ervaar je dit probleem alleen met de app of ook met de website? Op wat voor een toestel krijg je de foutmelding (merk en type)? 
Kun je mij een privebericht sturen (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe) met daarin de volgende gegevens:

-Voor- en achternaam
- Adres en postcode

- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres waarmee je inlogt

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @Verbeek,
Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt niet heel goed, zeker als het al een langere tijd niet werkt. Ervaar je dit probleem alleen met de app of ook met de website? Op wat voor een toestel krijg je de foutmelding (merk en type)? 
Kun je mij een privebericht sturen (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe) met daarin de volgende gegevens:

-Voor- en achternaam
- Adres en postcode

- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres waarmee je inlogt

Bekijk in context

Uitgelicht topic