1
Vraag
2
Reacties
NH 3a

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid nummer vervallen.

Hoi, wegens ziekte en overlijden en daarna de hele Corona situatie ben ik vergeten mijn prepaid te gebruiken voor bellen. Ik heb een Vodafone zakelijk nummer van mijn werkgever dus bellen doe ik er normaal niet mee. Al onze nummers gaan via Vodafone en ik had dit nummer al sinds 2009 bij Vodafone. Of langer. Ik had er in december nog mee gebeld en in juni was mijn nummer in 1 klap weg. Normaal kreeg ik er bericht over maar nu niet. Wel een mail op de dag dat het werd afgesloten. Daar stond in dat ik mijn abonnement had opgezegd. 1)het was geen abo maar prepaid 2)ik had niks opgezegd 3)waarom vooraf geen mail dat het werd afgesloten... Die dag direct gebeld. Senior geraadpleegd. Nieuwe simkaart bestellen dan zetten wij het over. Simkaart besteld, opgewaardeerd. Gewacht. Niets. Dus weekje later gebeld. Supervisor ging er zsm mee bezig. Weer een week later nog niks. Weer gebeld. Ook de derde keer werd mij gezegd dat het in orde kwam. Na een dikke week (had toen al een maand ofzo netjes geduld gehad) een klacht ingediend via internet. Toen snel een mail dat het niet terug te draaien is! WTF! Op het forum staat dat een nummer nog 3 maanden na de 6 maanden blijft bestaan. Drie keer toezegging gehad dat het goed komt. Wie moet ik nu geloven en hoe krijg ik mijn nummer terug? Moet ik eerst de Radar of Kassa inschakelen voordat ik goede hulp krijg?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @NH 3a,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Zeker als je er al een aantal keer achteraan bent gegaan. Zoals je al op de community hebt kunnen lezen, heb je altijd een periode (na de 6 maanden) om je nummer opnieuw op te waarderen. Doe je dit niet, dan vervalt het nummer. Helaas is het bij prepaid niet mogelijk om je nummer terug te halen. Wat ik uit jouw bericht begrijp, is dat je nummer gelijk afgesloten is en dat je een e-mail voor het opzeggen van een abonnement ontvagen hebt. Dat vind ik erg appart en kaart dit graag intern aan. Kun je in een privebericht aan mij (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe)  je mobiele nummer doorgeven en een screenshot van de mail. Graag controleer ik ook wat mijn collega's hierin precies gedaan hebben etc. Ik kan helaas niet de belofte maken om dit voor je op te lossen. Dit is omdat als een nummer eenmaal afgesloten is, het niet mogelijk is om het nummer opnieuw aan te sluiten na een bepaalde periode.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het screenshot @NH 3a. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb intern aangekaart dat de communicatie over prepaid niet klopt. Ik heb geprobeerd om je nummer handmatig aan te sluiten. Dit is helaas niet gelukt. Ik had je heel graag een ander antwoord gegeven maar dit is omdat het nummer al sinds juni geannuleerd is. In dit geval (omdat het al via een senior loopt) raad ik aan om contact op te nemen met dezelfde afdeling. Mijn collega''s kunnen controleren wat er allemaal aan gedaan is en hoe lang het nog gaat duren bij de senior. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NH 3a 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als een prepaid nummer komt te vervallen, zeker als je deze al jaren gebruikt. Echter, via de website staat beschreven dat je binnen 6 maanden even gebeld, sms, internet verbinding of hebben moeten opwaarderen. Als je dit niet doet dan komt je nummer te vervallen en als deze eenmaal uit de lucht is gehaald, kan deze niet meer terug gehaald worden. Wat er is toegezegd weet ik niet, maar ik weet wel dat als het nummer eruit ligt, je geen kans meer maakt om er weer mee online te komen. 

Je mag natuurlijk altijd een klacht indienen bij Kassa of Radar, maar ik denk dat het je meer werk kost dan dan het je iets oplevert. Ik werk niet bij Vodafone, dus ik kan niet voor je kijken wat er nu is gebeurd. Dit kan alleen iemand van Vodafone en die zijn er vanaf maandag weer. Heb daarom nog even geduld en dan kijken ze met je mee. Maar zelf verwacht ik, zoals in de mail aan je is toegezonden, dat het niet meer mogelijk is online te krijgen. Maar goed, even wachten tot maandag. 

Nog een heel fijn weekend gewenst, ondanks deze tegenslag. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @NH 3a,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Zeker als je er al een aantal keer achteraan bent gegaan. Zoals je al op de community hebt kunnen lezen, heb je altijd een periode (na de 6 maanden) om je nummer opnieuw op te waarderen. Doe je dit niet, dan vervalt het nummer. Helaas is het bij prepaid niet mogelijk om je nummer terug te halen. Wat ik uit jouw bericht begrijp, is dat je nummer gelijk afgesloten is en dat je een e-mail voor het opzeggen van een abonnement ontvagen hebt. Dat vind ik erg appart en kaart dit graag intern aan. Kun je in een privebericht aan mij (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe)  je mobiele nummer doorgeven en een screenshot van de mail. Graag controleer ik ook wat mijn collega's hierin precies gedaan hebben etc. Ik kan helaas niet de belofte maken om dit voor je op te lossen. Dit is omdat als een nummer eenmaal afgesloten is, het niet mogelijk is om het nummer opnieuw aan te sluiten na een bepaalde periode.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het screenshot @NH 3a. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb intern aangekaart dat de communicatie over prepaid niet klopt. Ik heb geprobeerd om je nummer handmatig aan te sluiten. Dit is helaas niet gelukt. Ik had je heel graag een ander antwoord gegeven maar dit is omdat het nummer al sinds juni geannuleerd is. In dit geval (omdat het al via een senior loopt) raad ik aan om contact op te nemen met dezelfde afdeling. Mijn collega''s kunnen controleren wat er allemaal aan gedaan is en hoe lang het nog gaat duren bij de senior. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic