Hoi @NH 3a
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Altijd vervelend als een prepaid nummer komt te vervallen, zeker als je deze al jaren gebruikt. Echter, via de website staat beschreven dat je binnen 6 maanden even gebeld, sms, internet verbinding of hebben moeten opwaarderen. Als je dit niet doet dan komt je nummer te vervallen en als deze eenmaal uit de lucht is gehaald, kan deze niet meer terug gehaald worden. Wat er is toegezegd weet ik niet, maar ik weet wel dat als het nummer eruit ligt, je geen kans meer maakt om er weer mee online te komen.
Je mag natuurlijk altijd een klacht indienen bij Kassa of Radar, maar ik denk dat het je meer werk kost dan dan het je iets oplevert. Ik werk niet bij Vodafone, dus ik kan niet voor je kijken wat er nu is gebeurd. Dit kan alleen iemand van Vodafone en die zijn er vanaf maandag weer. Heb daarom nog even geduld en dan kijken ze met je mee. Maar zelf verwacht ik, zoals in de mail aan je is toegezonden, dat het niet meer mogelijk is online te krijgen. Maar goed, even wachten tot maandag.
Nog een heel fijn weekend gewenst, ondanks deze tegenslag.