1
Vraag
2
Reacties
watermeloen1904

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid factuur

@Cecilia @Louis 

 

Hoi ik heb begrepen dat u voor mijn prepaid de belgeschiedenis kan opvragen,dit ivm het aankopen van een product via mijn.prepaid betaald per sms en nu wilt dat bedrijf een pdf van mn factuur als verificatie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @watermeloen1904,
welkom op de Community van Vodafone. Ojee, dat klinkt niet goed! Wij kunnen zeker met u meekijken naar het verbruik. Helaas is het niet mogelijk om u een factuur te geven hiervan zoals u zelf ook aangeeft in het screenshot. Dit is bij prepaid niet mogelijk. Indien het over een aankoop gaat op uw telefoon, dan kunt u dit ook terug zien in de Playstore/Appstore of via Payinfo (content- en smsdiensten). Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Wie weet is dit in de toekomst wel mogelijk. Mocht u willen dat ik meekijk naar het verbruik, kunt u mij een privebericht sturen via hier? U kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voegt u mij toe als ontvanger.
In het bericht mag u de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer.
- Huidig tegoed.

- Met welk bedrag voor het laatst opgewaardeerd is en wanneer dit geweest is.

- Sinds wanneer u dit nummer bij ons heeft.
- Naar welk bedrag moeten wij op zoek gaan en wanneer is dit ongeveer geweest?
Ik hoor graag van u! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @watermeloen1904,
welkom op de Community van Vodafone. Ojee, dat klinkt niet goed! Wij kunnen zeker met u meekijken naar het verbruik. Helaas is het niet mogelijk om u een factuur te geven hiervan zoals u zelf ook aangeeft in het screenshot. Dit is bij prepaid niet mogelijk. Indien het over een aankoop gaat op uw telefoon, dan kunt u dit ook terug zien in de Playstore/Appstore of via Payinfo (content- en smsdiensten). Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Wie weet is dit in de toekomst wel mogelijk. Mocht u willen dat ik meekijk naar het verbruik, kunt u mij een privebericht sturen via hier? U kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voegt u mij toe als ontvanger.
In het bericht mag u de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer.
- Huidig tegoed.

- Met welk bedrag voor het laatst opgewaardeerd is en wanneer dit geweest is.

- Sinds wanneer u dit nummer bij ons heeft.
- Naar welk bedrag moeten wij op zoek gaan en wanneer is dit ongeveer geweest?
Ik hoor graag van u! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic