Welkom op de Vodafone Community

Abonnement & Prepaid
Alles over je Vodafone abonnement & prepaid. Informatie over je bestelling, facturen en contract.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,759Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Contract opvragen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, in het verleden ben ik klant bij jullie geweest. Ik zou graag van al mijn abonnementen de gegevens willen opvragen. Met daarbij de volgende gegevens: - de maandelijkse kosten van alle abonn...

Nummerbehoud Onopgelost

Ik heb nu een mobiel abonnement met 06 nummer welke eigendom is van mijn werkgever. nu heb ik de mogelijkheid om zelf een abonnement af te nemen en ik zou dan een vergoeding krijgen. Nu is mijn vraag ...

Red together Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Graag willen mijn vriend en ik een Red Together abonnement delen, echter hij moet nog 8 maanden met zijn abonnement, terwijl mijn abonnement al een tijdje verlopen is en mijn telefoon nu heel erg...

Verlengen Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik wil gebruik maken van het aanbod mijn abonnement te verlengen voor 2 jaar naar een togheter abonnement: Ik heb Ziggo en Vodafone Red 40 GB icm Ziggo. Mijn echtgenote heeft uiteraard ook Ziggo en Vo...

Telefoonclaim Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik heb een week geleden een formulier ingevuld betreffende mijn telefoonclaim. Hierop helaas nog geen antwoord op mogen ontvangen. Ik zou graag willen weten wat de status is van mijn tele...

BKR Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen ik heb een woning gekocht. Hypotheek bijna rond maar blijft hangen op bkr registratie toestel welke bij abonnement hoort. Ik wil graag toestel af betalen. Via klantenservice al ticket inge...

Delivery Alleen-lezen Opgelost

Hello, If I am not at home to pick up the order, will the delivery guy return the package to you or I’ll be able to pick it up in the delivery office? Thank you!

Red unlimited Alleen-lezen Opgelost

Hello, I have subscribed to Red Unlimited to avoid having issues with overconsumption of data. By moving to this subscription, I discovered the "top up" concept, this in itself is not a good experienc...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement & Prepaid.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen