1
Vraag
2
Reacties
almodovaris

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Prepaid en Red Together

Ik heb net geactiveerd Red Together. Hoe zet ik mijn Prepaid nummer op Red Together?

Voor de duidelijkheid: ik heb twee Vodafone telefoonnummers. Een op Red Together en een op Prepaid.

Oh, ja, nu snap ik: het goedkoopste optie is blijven op Prepaid. Maar ik ben niet sorry voor mijn keuze: als het bekabbeld internet is buiten werking, kan ik naar hartenluste internetten op mijn Chromebook.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 49Posts
  • 28Oplossingen
  • 4Likes

Olá @almodovaris,

Je aanvraag is geregeld voor Red Together Extra. Je krijgt een e-mail ter bevestiging en goedkeuring. Na de goedkeuring is de bestelling geldig. 

Veel plezier met je Red Together groep 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Wat bedoel je nu?
Als je twee nummers hebt van Vodafone, 1 Red Together en 1 Prepaid, dan kan je deze beiden in je toestel stoppen (tenminste, de meeste toestellen kan dit). Je kan niet je Prepaid kaart onderbrengen onder je Red Together abonnement, was dat maar zo. Als jij je Prepaid nummer wil onderbrengen in je Red Together abonnement dan moet je overstappen van Prepaid naar een Red Together Extra abonnement. Dat kost je maandelijks extra geld, neem aan dat je dit niet wil. 

Naar hartenlust internetten zit er natuurlijk ook niet in want het is geen Red Unlimited abonnement. Het gaat om een Red Together abonnement en daar zit wel een datalimiet aan vast. Denk dat je twee dingen door elkaar aan het halen bent, als het niet drie dingen zijn. Voor de duidelijkheid, je moet 1 nummer gewoon Red Together houden (of als je unlimited wil internetten, dan moet je een Red Unlimited abonnement nemen) en 1 nummer als Prepaid blijven gebruiken of onderbrengen bij je Red Together abonnement als Red Together Extra abonnement. 

Wat je nog beter kan doen, naar een Vodafone winkel gaan, die mensen kunnen het je live uitleggen en dan kan je op dat moment een juiste beslissing nemen. Ze kunnen je daar beter helpen en uitleggen. 

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ging akkoord met 25 Euro/maand voor 100 GB/maand.

Ik ga niet akkoord met 40 Euro/maand voor 100 GB/maand. Of voor 200 GB/maand.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemorgen @almodovaris 

Dit wordt zo een erg warrig topic doordat je probleem omschrijving erg summier is en je daarnaast erg weinig informatie aanlevert.
Zo wordt het voor ons onmogelijk om je via de Community te ondersteunen.

Ondanks dat @Energieboy enorm zijn best doet, lijkt het me handiger dat je langs een Vodafone winkel gaat om je probleem 1 op 1 met een medewerker te bespreken. Uiteraard mag je ook altijd onze klantenservice bellen via 1200 🙂 Maar ik denk niet dat de Community het juiste platform is voor jou om hulp te vragen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Ik ga akkoord en ik ga niet akkoord dat heb je zelf kunnen bepalen toen je je abonnement hebt afgesloten. Dus je zal zelf wel weten wat je nu hebt afgesloten, toch? Als je akkoord bent gegaan met 25 euro per maand dan heb je een thuis abonnement van Ziggo en daarom krijg je 5,- euro korting op je abonnement geld en 100GB data ipv 50GB. 

Weet niet waar je die 40,- euro vandaan hebt gehaald maar als je Unlimited wil dan is het ook 25,- euro per maand en heb je onbeperkt internet (uiteraard alleen als je ook een combinatie hebt met Ziggo abonnement). Maar het ligt er helemaal aan wat je nu met je prepaid wil doen. Daarom zeg ik ook, ga langs een winkel van Vodafone, dat gaat veel makkelijker en kunnen ze je heel goed helpen. 

Enne, ik ben het enorm eens met @Jamyla ðŸ˜‰

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Jamyla Ok, ik heb bezuinigd op mijn Ziggo abonnement. Dus wil ik de prepaid nummer omzetten naar Red Together Extra, deel van mijn Red Together abonnement. Wel heb ik saldo daarop staan, saldo moet vergoed. Alle informatie is voor beheerders zichtbaar.

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 49Posts
  • 28Oplossingen
  • 4Likes

Olá @almodovaris,

Je aanvraag is geregeld voor Red Together Extra. Je krijgt een e-mail ter bevestiging en goedkeuring. Na de goedkeuring is de bestelling geldig. 

Veel plezier met je Red Together groep 🙂

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb bezuinigd op twee Ziggo abonnementen: van mij en van mijn ouders. Het bezuiningd geld betaal ik nu aan Vodafone. In het geval dat Ziggo verbinding wegvalt, hebben wij internet. Genoeg GB/maand voor Chromebooks. En als Vodafone verbinding wegvalt, mijn ouders hebben Simpel.

Ik wil dit van tevoren regelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic