1
Vraag
2
Reageer en help mee
ChrisXvX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na contractovername is bestelling met toestel alleen mogelijk via rembours?

Hallo,

Ik ben al jaren klant, weliswaar eerst op de naam van mijn vriendin. Dit hebben we recentelijk met een contractovername overgezet op zakelijk en op mijn naam/ die van mijn bedrijf.

Ik heb altijd abonnementen i.c.m. een toestel gehad. Bij de klantenservice heb ik ook gevraagd of de kosten zoals gebruikelijk via automatische incasso zullen gaan en dit was het geval.

Nu zie ik in de bevestigingsmail dat de levering onder rembours zou zijn. 

Klopt dit? Wordt ik gezien als nieuwe klant of?

3 Reacties 3
Tjeerd85

Gedreven Raadgever
  • 120Posts
  • 28Oplossingen
  • 27Likes

Hoi en welkom,

indien je je abonnement hebt overgezet via een contractovername krijg je inderdaad een nieuw klantnummer. Want je bedrijf neemt immers het contract over. je ziet in de bevestiging wat je moet betalen aan de deur, dit is ook het order overzicht waarop je zelf akkoord dient te geven. afhankelijk van welk toestel je neemt is dat een X bedrag natuurlijk. 

mocht je verder vragen hebben vul dan je gegevens in in je profiel, dan kan een moderator meekijken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @ChrisXvX 
Heb je toevallig een verlening gedaan van abonnement met toestel?
Uiteraard zegt de klantenservice dat je abonnement gewoon per maand zal worden afgeschreven, dat is ook het geval. Maar heb je er een toestel bij gekocht dan stond er bij de bestelling aangegeven dat de eenmalige kosten middels rembours (betaling aan de deur) moeten worden voldaan. Bij de eerste bestelling waarbij je een toestel afneemt i.c.m een abonnement is dit verplicht. Stel dat je na afloop van dit contract opnieuw verlengd met een toestel, dan komen de eenmalige kosten wel op de factuur te staan. 

En ja, als je je contract laat omzetten naar die van jezelf dan ziet Vodafone je als nieuwe klant, met een nieuw klantnummer, bij de eerste bestelling is het verplicht om aan de deur te betalen. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemiddag @ChrisXvX 

Welkom hier op de Vodafone Community 🙂

Ik zie dat onze leden je zo van veel informatie hebben voorzien om je goed op weg te helpen. Sindsdien blijft het angstvallig stil. 
Het lijkt erop dat je hiermee uit de brand bent geholpen. Is dat niet zo? Dan kun je nog reageren in dit topic. 
Geen bericht is goed bericht en dan zal het topic automatisch worden gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic