Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op mijn eerste factuur staat aansluitkosten abonnement 25 Euro. Dit
klopt niet. In de aanbieding voor Ziggo klanten staat dat de
aansluitkosten bedragen 0 (nul, nihil) Euro.
Ik heb geen telefoon besteld. Ik heb nieuw abonnement. Ik heb mijn
nieuwe SIM ontvangen. Wanneer wordt de SIM geactiveerd? Daarvoor had ik
Vodafone prepaid. Er is mij geen enkele activeringsdatum verm...
Factuurdatum is 16 november en incasso datum is 21 november. Er is niets
geïncasseerd door Vodafone. Ook niet vermeld bij mislukte betalingen.
Naam is correct. Rekeningnummer is correct.
Nog een opmerking: instellingen voor payinfo blijven ongewijzigd. Ik heb
niets aangepast. Het weigeren van betaalde SMS diensten blijft zoals
toen ik prepaid had.