1
Vraag
2
Reacties
Marco_74

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opwaardering niet bijgeschreven

Goede middag, ik heb een week geleden €10 opgewardeerd. Maar tegoed staat nog steeds bijgeschreven op mijn nummer. Bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. Het betreft mijn prepaid nummer: **********

met vriendelijke groet Marco

 

 

Moderator Steven edit: mobiel nummer en screenshot verwijderd ivm privacy. 15-07

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Marco_74, ik ben gelijk met je mee gaan kijken. Ik zie dat je op een ouder Prepaid tariefplan staat. Hierdoor kun je de unlimited bundels niet aanzetten. Dit is ook de reden waarom je deze bundels niet terug ziet in My Vodafone. Ik kan je omzetten naar het huidige Prepaid tariefplan:

https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid

Standaardtarieven

Belminuut € 0,20

Sms € 0,15

MB € 0,10

 

Mocht je daarmee akkoord zijn, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marco_74 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor zal iemand van Vodafone voor je moeten kijken. @Louis is werkzaam voor Vodafone en zodra die je bericht heeft gelezen dan kan die waarschijnlijk zien wat er aan de hand is. Let voor een volgende keer op dat dit een open community is en door iedereen is te lezen. Je privacy gegevens liggen dus nu open op het internet. Als je dit op tijd leest, je hebt een uur om deze gegevens weg te halen, anders moet Vodafone dit voor je doen. Haal dan ook je plaatje weg, daar staat namelijk je bankrekeningnummer!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marco_74,
Welkom op de Community van Vodafone. Apart om te lezen dat de opwaardering niet op je nummer terug te zien is. Ik kijk graag voor je na wat er precies is gebeurd. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Wanneer er met 10 euro is opgewaardeerd
- Hoe lang je dit nummer al hebt en wat het huidige tegoed is.
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Marco_74.
Ik zie dat een opwaardering plaats vind om 08/07/2021 van €10,00. Van 08-07 op 09-07 is er dataverbruik geweest buiten de bundel. Hierdoor raakt het tegoed van €10,00 op. Op 09-07 wordt er opnieuw opgewaardeerd met €10,00. Ik zie dat in de avond van 09-07-2021 de 2GB voor €9,00 geactiveerd wordt. 

Marco_74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ah zo, ja kan gebeurd zijn. Was nl onderweg en had via de smsbericht de link gebruikt en wilde die week deal voor unlimited pakken. Maar dat is dan blijkbaar misgegaan. Hoe kan het dat ik die niet kan activeren dan ?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Welke bundel bedoel je precies @Marco_74? De Unlimited databundels zijn namelijk voor 1 dag en we hebben één speciale weekbundel, maar dat is met 2GB aan data en geen Unlimited. Hier vind je een overzicht van al onze bundels. Ik ben benieuwd welke je precies bedoeld en op welke wijze je deze hebt proberen aan te vragen.

Marco_74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou ik zie toch die data bundel van 7 dagen unlimited staan voor €7 nu is met 50% korting. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Excuses @Marco_74. Ik heb er vanochtend helemaal overheen gekeken. Het gaat dan inderdaad om de Unlimited bundel voor 7 dagen. Normale prijs € 14,- maar nu vanwege de 50% korting voor € 7,-. 

Ik zie helaas niet terug dat deze is aangevraagd. Zoals Steven al aangaf zien we alleen terug dat de 2GB maandbundel voor €9,- is aangevraagd en toegevoegd. Mocht je interesse hebben in de bundel voor 7 dagen, wil je hem dan eens opnieuw proberen aan te vragen? We kunnen dan met je meekijken en als het niet correct gaat deze bundel handmatig voor je activeren. 

Marco_74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja zal ik doen, maar zal pas morgen worden. 

Marco_74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, nou ik heb dus net 2 keer geprobeerd die 7 dagen unlimited te activeren. Via sms naar 4000, maar krijg dan de melding dat de code onbekend is. Tegoed is nu €21,09 , dus zou geen probleem mogen zijn. Grt. Marco

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Marco_74, ik ben gelijk met je mee gaan kijken. Ik zie dat je op een ouder Prepaid tariefplan staat. Hierdoor kun je de unlimited bundels niet aanzetten. Dit is ook de reden waarom je deze bundels niet terug ziet in My Vodafone. Ik kan je omzetten naar het huidige Prepaid tariefplan:

https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid

Standaardtarieven

Belminuut € 0,20

Sms € 0,15

MB € 0,10

 

Mocht je daarmee akkoord zijn, dan hoor ik het graag! 

Marco_74
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja graag, heb hem al geactiveerd. Maar dan liever toch het huidige prepaid tariefplan. Grt. Marco

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, ik heb je nummer omgezet! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic