1
Vraag
2
Reacties
kgringhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone

Geachte, 

 

Willen jullie het My Vodafone ontkoppelen van het Ziggo account van ons (leisfeld in Ziggo) 

 

Graag hoor ik... 

 

BG, Klaas 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @kgringhuis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een OPEN community is en iedereen kan nu je mail adres lezen. Je kan deze nog binnen het eerste uur verwijderen, doe dit anders blijft deze in je topic staan en kan iedereen deze lezen en gebruiken of misbruiken, dus verwijder aub!
 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is @Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @kgringhuis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een OPEN community is en iedereen kan nu je mail adres lezen. Je kan deze nog binnen het eerste uur verwijderen, doe dit anders blijft deze in je topic staan en kan iedereen deze lezen en gebruiken of misbruiken, dus verwijder aub!
 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is @Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @kgringhuis,
We hebben helaas niks meer van je vernomen. Je mag de gegevens naar mij toe sturen zodat ik het account voor je kan ontkoppelen. Mocht dit al gedaan zijn, dan horen we het natuurlijk ook graag :). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic