Super, dankjewel @Rmorrenhof. Ik heb het gelijk intern doorgegeven zodat er gekeken kan worden naar de Welkomst SMS en de Fair Use Policy SMS. Dankjewel voor het aankaarten hiervan!
Betreft de Fair Use Policy: Er worden pas kosten in rekening gebracht zodra er overmatig verbruik is. In de link in de SMS lees je er meer over.
Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.
Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 20 GB in de EU gebruiken.
We spreken over redelijk verbruik wanneer je je abonnement meer gebruikt in Nederland dan in de EU *. We kijken hierbij naar een periode van vier maanden. Heb je dus in vier maanden tijd je abonnement meer gebruikt in Nederland dan in het buitenland? Dan kun je je abonnement gewoon blijven gebruiken in de EU. Heb je in vier maanden tijd je abonnement meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland? Dan nemen we contact met je op en word je op de hoogte gesteld van je verbruik in het buitenland. Je krijgt dan twee weken de tijd om je duurzame band met Nederland aan te tonen en je internetverbruik in het buitenland aan te passen. Er is sprake van een duurzame band als je hier woont, werkt of studeert. Maar ook wanneer je:
- in Nederland woont maar in het buitenland werkt of andersom (grensarbeiders)
- voor een aantal maanden ‘overwintert’ binnen de EU
Kun je niet aantonen dat je een duurzame band hebt met Nederland en pas je je internetverbruik niet aan? Dan brengen we een toeslag in rekening.