Beste,
Half augustus 2021 heb ik mijn contract verlengt (ingangsdatum november). Tevens is in augustus mijn abonnementsvorm omgezet naar een red together. Klantenservice had aangegeven dat ik met enkele dagen het abonnement van mijn partner erbij kon toevoegen. Tot op heden is dit onmogelijk en heb ik hier zeker 30x contact over gezocht (mail, chat, website, telefoon, servicepunt, winkel, aangetekende brief met ingebrekestelling en FB). Ik ben hier inmiddels zeker 24 uur aan kwijt. Jullie medewerkers hebben mij meer dan eens verkeerd geïnformeerd, aannames gedaan en tot op heden niet voor een oplossing gezorgd. Ook heb ik diverse malen een klacht ingedient (webformulier, telefonisch en aangetekend) en tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Medewerkers hebben mijn klacht niet opgepakt, niet genoteerd en een ticket deden jullie niet aan. Via jullie website komt er geen enkele reactie. Buiten de tijd en kosten die ik heb gemaakt om het op te lossen maak ik momenteel extra kosten, ik betaal voor mijn nieuwe abonnementsvorm (al voor ingangsdatum), heb niet het voordeel van Red Together en mis ik mijn korting a €50,- per maand omdat ik Ziggo. Niet kan verlengen totdat dit dispuut opgelost is. Mij is de toezegging gedaan dat ik gisteren terug gebeld zou worden maar zoals verwacht heb ik niets vernomen.
Ik heb uiteindelijk een ticketnummer (na 5 uur bellen afgelopen zaterdag (10706638).
Daarnaast heb ik tot op heden geen enkele inhoudelijke reactie gehad over de AGV. Jullie zijn een copie van het paspoort kwijt geraakt en deze zullen wij ookmoeten vervangen.
Graag zsm een reactie.