1
Vraag
2
Reacties
XBA1084

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht verlengen

Beste, 

 

Half augustus 2021 heb ik mijn contract verlengt (ingangsdatum november). Tevens is in augustus mijn abonnementsvorm omgezet naar een red together. Klantenservice had aangegeven dat ik met enkele dagen het abonnement van mijn partner erbij kon toevoegen. Tot op heden is dit onmogelijk en heb ik hier zeker 30x contact over gezocht (mail, chat, website, telefoon, servicepunt, winkel, aangetekende brief met ingebrekestelling en FB). Ik ben hier inmiddels zeker 24 uur aan kwijt. Jullie medewerkers hebben mij meer dan eens verkeerd geïnformeerd, aannames gedaan en tot op heden niet voor een oplossing gezorgd. Ook heb ik diverse malen een klacht ingedient (webformulier, telefonisch en aangetekend) en tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Medewerkers hebben mijn klacht niet opgepakt, niet genoteerd en een ticket deden jullie niet aan. Via jullie website komt er geen enkele reactie. Buiten de tijd en kosten die ik heb gemaakt om het op te lossen maak ik momenteel extra kosten, ik betaal voor mijn nieuwe abonnementsvorm (al voor ingangsdatum), heb niet het voordeel van Red Together en mis ik mijn korting a €50,- per maand omdat ik Ziggo. Niet kan verlengen totdat dit dispuut opgelost is. Mij is de toezegging gedaan dat ik gisteren terug gebeld zou worden maar zoals verwacht heb ik niets vernomen.

 

Ik heb uiteindelijk een ticketnummer (na 5 uur bellen afgelopen zaterdag (10706638).

 

Daarnaast heb ik tot op heden geen enkele inhoudelijke reactie gehad over de AGV. Jullie zijn een copie van het paspoort kwijt geraakt en deze zullen wij ookmoeten vervangen.

 

Graag zsm een reactie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @XBA1084

Het spijt mij te lezen dat je een onaangenaam gesprek hebt gehad afgelopen vrijdag. Zoals eerder al is aangegeven kan het opzeggen/ontbinden van een contract niet via deze weg. Dit moet middels een klachtencase. Ik heb even een kijkje genomen en case 10706638 is inderdaad een case voor onze afdeling klachten. Deze staat (nog) open en een collega van de afdeling klachten zal contact met je hierover opnemen. 

 

Moderator Steven: klacht is afgehandeld op 17-11. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @XBA1084 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, wat vervelend allemaal. Een opsomming van allemaal dingen die eigenlijk gewoon vlekkeloos zouden moeten verlopen. Ik zelf werk niet bij Vodafone dus ik kan je niet helpen. Gelukkig komen er wel mensen van Vodafone hier online, misschien dat die met je mee kunnen kijken. Echter, je zegt nu een ticketnummer te hebben, die afgelopen zaterdag is aangemaakt, en daar zal je ook op moeten wachten. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren en vanuit hun krijg je dan antwoord. Het heeft dan voor een andere medewerker niet zoveel zin om ook hier in te duiken, zeker als je een ticket hebt aangemaakt.

Maar hoe dan ook, het is altijd goed om hier een melding te maken en te laten weten dat je hier mee in je maag zit en dat je er veel tijd in hebt gestoken om iets opgelost te krijgen. Dit kan natuurlijk de Vodafone medewerker, die hier online aanwezig is, voor je oppakken en eventueel melden bij de juiste afdeling. Heel vervelend allemaal, heb nog even geduld en als er iemand van Vodafone je bericht hier heeft gezien dan zal die wel reageren. Succes en ik hoop echt dat je een antwoord krijgt waar je iets aan hebt en dat het allemaal opgelost kan worden. 

XBA1084
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

De eerste geregistreerde klacht is van begin oktober en daarbij heb ik zwart op wit gekregen dat er binnen 2 werkdagen een reactie zou komen. Inmiddels zijn wij 35 werkdagen verder. Daarnaast heb ik ene aangetekende brief verzonden waar nooit op gereageerd is. Ook dat termijn is ruimschoots voorbij. Verder is mij tie gezegd dat ik gisteren gebeld zou worden. Het is leuk hun policy maar dat faalt aan alle kanten. En ik denk ook dat het allemaal al veel te lang duurt, het ID bewijs van mijn man is kwijtgeraakt bij Vodafone, straks wordt er mee gefraudeerd.

 

In ieder geval ga ik de melding maken ivm schending van het AGV. Daarnaast ga ik nu juridische kosten maken en maak ik per maand ongeveer 60/70 euro kosten omdat Vodafone er een puinhoop van maakt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, nogmaals, ik werk niet voor Vodafone en kan het alleen aanhoren en je vertellen dat er mensen van Vodafone hier online zijn en met je mee kunnen kijken. Maar of ze ook daadwerkelijk iets kunnen doen, dat weet ik natuurlijk niet. Zeker omdat het al onder de aandacht is bij Vodafone en je hebt gelijk, het duurt wel allemaal heel erg lang voor er een oplossing komt. Ik kan dus alleen maar zeggen dat er iemand van Vodafone online komt, maar heb daarvoor nog even geduld.

En mocht het nu helemaal niet lukken, je kunt je klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij. Kijk voor meer informatie op de website van de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Jeetje @XBA1084! Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Super dat je dan ook jouw ervaring deelt. Dank hiervoor!
Je geeft aan dat er inmiddels een klacht/ case loopt hiervoor. Het is afhankelijk van wat er precies is ingediend. Een onderzoek duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. Is er een klacht ingediend, dan kan dit tot 30 werkdagen duren. Vanuit hier kan ik daar verder niets in betekenen voor je omdat dit door de desbetreffende afdeling opgepakt gaat worden. Je geeft ook aan dat je al vaker een melding hebt gemaakt maar hier tot op heden niks op gehoord hebt. Heb  je dit ook samen vermeld met de tickets in de huidige klacht/ case? Indien je dit aangemeld hebt via de website, dan krijg je via mail een ticketnummer. Heb je geen mail ontvangen, dan is er geen klacht of onderzoek binnen gekomen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak!

Ik lees dat het vooral mis gaat met het omzetten van de abonnementen op 1 klantnummer en het koppelen van de abonnementen. Ik wil je hier graag bij verder helpen. Uit je bericht haal ik dat jouw abonnement op een Red Together abonnement tussentijds is gezet en daarna verlengd is. Is de verlenging ook met een Red Together abonnement en heb je het formulier ingevuld om het andere nummer over te zetten naar jouw klantnummer? Als dit al gedaan is dan hoeft alleen het abonnement van het andere nummer aangepast te worden en gekoppeld te worden aan jouw nummer. Kun je mij hierover iets meer vertellen? Wat is precies al gedaan of waar het mis gaat? 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Mocht het formulier niet ingevuld zijn, dan raad ik aan om dit alsnog te doen en de gegevens die via de website vermeld worden + incidentnummer ook te vermelden in het privebericht (inclusief de documenten). Dan kan ik vanuit hier alles erbij pakken en hopelijk je hiermee verder helpen. 

XBA1084
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven,

 

Je collega heeft aangegeven niet met tickets te werken (weigerden de klacht door te zetten).

 

Alle oplossingen die je noemt zijn al geprobeerd. Ik weet ook waar het fout gegaan is maar jullie luisteren niet en blijven steeds opnieuw beginnen met dezelfde oplossingen.

 

Ik wil een ontbinding, de beloofde voordeel heb ik nooit ontvangen en het heeft mij nu een paar 100 gekost. Daarnaast ligt er een brief met een ingebrekestelling en dat termijn is voorbij, juridisch gezien mag het ontbonden worden.

 

Daarnaast, ik vraag het nu diverse malen. Wat is er met het ID bewijs gebeurd dat jullie kwijt zijn? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het enige wat ik vanuit hier kan doen is het rechtzetten van het abonnement en het op de juiste manier te koppelen. Ik kan natuurlijk ook voor je kijken of er tickets aangemaakt zijn etc. Ik ontvang graag dan de gevraagde gegevens inclusief de manier hoe je ze ingediend hebt (per keer) en indien via onze website het ontvangen ticketnummer.

Het opzeggen/ontbinden van een abonnement kan ik vanuit hier niet voor je regelen. Je hebt daarvoor een klacht ingediend.  

 

XBA1084
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven,

 

Mijn ticketnr is 10706638. Dit is het enige nummer wat ik ooit heb gekregen. Sprak overigens zojuist wel de klantenservice omdat mijn factuur niet klopte. In dat gesprek gaf de medewerkster alleen aan dat de eerdere collega's de eerdere klachten niet hebben doorgezet. Moet overigens ook kwijt dat dit een zeer vervelend gesprek was waarbij de medewerkster ver buiten haar boekje ging en uiterst onprofessioneel was.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @XBA1084

Het spijt mij te lezen dat je een onaangenaam gesprek hebt gehad afgelopen vrijdag. Zoals eerder al is aangegeven kan het opzeggen/ontbinden van een contract niet via deze weg. Dit moet middels een klachtencase. Ik heb even een kijkje genomen en case 10706638 is inderdaad een case voor onze afdeling klachten. Deze staat (nog) open en een collega van de afdeling klachten zal contact met je hierover opnemen. 

 

Moderator Steven: klacht is afgehandeld op 17-11. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic