1
Vraag
2
Reacties
KEH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een nieuw toestel krijgen bij mijn huidige abonnement?

L.S.

Ik heb een combinatie abonnement gekoppeld aan Ziggo . is het ook mogelijk om hierbij een nieuw toestel te krijgen ?

Karin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dankjewel @KEH! Je abonnement heeft geen lopend contract meer. Het is zeker mogelijk om je nummer te verlengen en daarbij een toestel te plaatsen. 

Wil je ook weten of je je abonnement kunt verlengen met een nieuw toestel? 
-Login op My Vodafone  Zie je in het beginscherm staan Hoera je kunt verlengen!? Dan kun je verlengen en kiezen voor Sim-Only of een abonnement met toestel.
-Via onze toestellen pagina. Vul alles naar wens in en bij het bestellen wordt de vraag gesteld of je wilt verlengen, vanuit daar kan je de order afronden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 75Posts
  • 10Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen Karin (@KEH), welkom op de Vodafone Community! 🙂

Als je nog geen toestel hebt, of je huidige werkt niet optimaal meer, dan is het natuurlijk handig om een nieuw toestel te nemen. Ik kijk graag voor je na wat de mogelijkheden zijn. Zou je het mobiele nummer in je profiel willen zetten? Alleen Vodafone medewerkers hebben inzage in deze informatie.

KEH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Marco

Ik heb mijn nummer in mijn profiel gezet is er al meer bekend over mijn mogelijkheden ?

Vriendelijke Groet

Karin

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dankjewel @KEH! Je abonnement heeft geen lopend contract meer. Het is zeker mogelijk om je nummer te verlengen en daarbij een toestel te plaatsen. 

Wil je ook weten of je je abonnement kunt verlengen met een nieuw toestel? 
-Login op My Vodafone  Zie je in het beginscherm staan Hoera je kunt verlengen!? Dan kun je verlengen en kiezen voor Sim-Only of een abonnement met toestel.
-Via onze toestellen pagina. Vul alles naar wens in en bij het bestellen wordt de vraag gesteld of je wilt verlengen, vanuit daar kan je de order afronden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic