1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wesleyd91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om de incassodatum te wijzigen?

Beste,

 

Ik wil graag voor mijn abbonement en dat van mijn vrouw de incasso datum wijzigen. Nu wordt het rondt de 20e van iedere maand afgeschreven. Ik zou dit graag rond de 30e/1e van de maand willen. Is dit een mogelijkheid? 

 

Met vriendelijke groet,

Wesley 

4 Reacties 4
xJBx

Raadgever
  • 113Posts
  • 7Oplossingen
  • 36Likes

Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen, alleen vind de incasso plaats vinden tussen de 14 en de 28.

 

Dus je zou hem dan zo laat mogelijk willen hebben (28ste)??

 

Als het abonnement van je vrouw op haar naam staat, dan heeft de Vodafone medewerker wel wat info nodig van haar.

Wil je daarvoor het betreffende mobiele nummer / klantnummer & de laatste vier cijfers van het IBAN nummer plaatsen in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie' ? je kan dit in het veld van Persoonlijke opmerkingen (privé) plaatsen. Dit kan dan alleen een Vodafone medewerker zien. 

 

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen dit in orde maken. Je kunt dat HIER invullen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Wesleyd91, welkom op de Vodafone Community 🙂

Ik begrijp dat jij graag de incasso datum zou willen wijzigen, en dat is zeker een mogelijkheid. @xJBx gaf het ook al aan hoe dit in zijn werk gaat. Ik zag alleen nog geen gegevens onder je profiel zoals telefoonnummers etc. staan. Kun je die nog toevoegen van beide abonnementen? Dan kan ik aan de slag voor je. 

Wesleyd91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Roland,

 

Ik heb het zojuist aangevuld zoals aangegeven. Hopelijk kun je dit aanpassen dan naar de 28e.

 

Met vriendelijke groet,

Wesley

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je snelle reactie, @Wesleyd91! Ik heb de incassodatum voor beide nummers aangepast. Het zal rond de 27e/28e geincasseerd worden. Afhankelijk of het in een weekend of feestdag valt natuurlijk. 

Wat ook handig is om te weten dat het maximaal 2 maanden kan duren voordat het is aangepast. Maar dit even ter info. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic