1
Vraag
2
Reacties
Marcel Karlas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil zsm mijn contract (en die van mijn vrouw afkopen i.v.m. BKR-melding

Ik zit met spoed te wachten op een reactie van Vodafone met het afkoopbedrag van mijn contract (nog ca 2,5 maand). Ik kan nu geen afspraak maken met de notaris, omdat eerst die melding eraf moet en die van mijn vrouw.

 

Ik hoop op deze manier dit te bespoedigen.

 

Bedankt alvast.

 

Marcel Karlas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet mogelijk om het afkopen van je toestel te versnellen @Marcel Karlas. Het is mogelijk om je toestel af te kopen. Via hier kunnen wij dit verzoek intern doorgeven aan de juiste afdeling. Je krijgt dan binnen enkele dagen (3 tot 5 werkdagen) een mail met het totaalbedrag voor je toestel. Hierop dien je een akkoord te geven voordat je de rekening ontvangt met het totaalbedrag (per toestel). Zodra het bedrag binnen is, zal vanuit ons het verzoek geplaatst worden om de BKR te verwijderen. Hier gaan een 5 tot 10 werkdagen overheen. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel Karlas,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik neem aan dat je het afkopen van de toestellen bedoelt. Ik leg je hier graag meer over uit. Het is zeker mogelijk om de toestellen in een keer af te kopen. Via hier kunnen wij dit verzoek intern doorgeven aan de juiste afdeling. Je krijgt dan binnen enkele dagen een mail met het totaalbedrag. Hierop dien je een akkoord te geven voordat je de rekening ontvangt met het totaalbedrag (per toestel). Zodra het bedrag binnen is, zal vanuit ons het verzoek geplaatst worden om de BKR te verwijderen. Hier gaan een 5 tot 10 werkdagen overheen. Helaas is het niet mogelijk om dit verzoek te versnellen. 
Het afkopen van toestellen kan zolang er geen verlenging is aangevraagd.

Mocht je willen dat ik het verzoek hiervoor indien, dan heb ik hiervoor iets meer gegevens nodig voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- e-mailadres voor de terugkoppeling.
Deze gegevens mag je in een privebericht naar mij toe sturen. Zet ze niet hier openbaar neer! 
Staat het nummer van mevrouw niet op jouw naam, dan dient mevrouw hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Wij mogen alleen gegevens doorgeven, inzien en aanpassen in samenwerking met de contactpersoon van het nummer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet mogelijk om het afkopen van je toestel te versnellen @Marcel Karlas. Het is mogelijk om je toestel af te kopen. Via hier kunnen wij dit verzoek intern doorgeven aan de juiste afdeling. Je krijgt dan binnen enkele dagen (3 tot 5 werkdagen) een mail met het totaalbedrag voor je toestel. Hierop dien je een akkoord te geven voordat je de rekening ontvangt met het totaalbedrag (per toestel). Zodra het bedrag binnen is, zal vanuit ons het verzoek geplaatst worden om de BKR te verwijderen. Hier gaan een 5 tot 10 werkdagen overheen. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic