1
Vraag
2
Reacties
Halters1805

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen

Kan ik een klein abonnement tussentijds omzetten naar een ander abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Halters1805 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag en daarop kan ik je antwoord geven 😉

Verhogen:

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Verlagen:
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Zie ook deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Halters1805 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag en daarop kan ik je antwoord geven 😉

Verhogen:

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Verlagen:
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Zie ook deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Halters1805
Welkom op de community van Vodafone! Dat is een hele duidelijke vraag en zeker mogelijk. Ik zie dat @Energieboy je de juiste informatie over het aanpassen van je abonnement  heeft doorgegeven. Waarvoor mijn dank. Mocht je nog vragen of hulp nodig hebben bij het aanpassen van je abonnement, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic