1
Vraag
2
Reacties
Lisan35

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen bij Vodafone & Ziggo?

goedendag,

 

zou jullie de incassodatum kunnen aanpassen naar het einde van de maand

dit word nu altijd de 18e afgeschreven, dit geldt voor Vodafone en ziggo.

 

alvast bedankt

 

met vriendelijke groeten,

 

Lisan van Dongen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Lisan35,

 

De incassodatum is bij deze voor je aangepast, de eerstvolgende facturering is op het reguliere moment. De factuur erna is rond de 28ste. 

 

Fijne feestdagen alvast!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3633Posts
  • 1108Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @Lisan35, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Rond de eerste van de maand is helaas niet mogelijk. Zou je ermee geholpen zijn als ik de incassodatum aanpas naar het laatst mogelijke incassomoment? Ik hoor het graag. 

Lisan35
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede avond,

De 28e zou super zijn. Alvast bedankt

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Lisan35,

 

De incassodatum is bij deze voor je aangepast, de eerstvolgende facturering is op het reguliere moment. De factuur erna is rond de 28ste. 

 

Fijne feestdagen alvast!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic