1
Vraag
2
Reacties
Jessedelang

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de factuurdatum wijzigen?

Beste Vodafone, 

 

Ik zou graag willen aanvragen dat mijn abonnement betaling datum wordt aangepast naar de 26-30e van de maand, is het mogelijk om dit op deze manier te regelen? 

ik hoor het graag!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12572Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Hoi @Jessedelang 
Oeps, nog niemand die je antwoord heeft gegeven? Normaal zijn ze hier snel in, denk dat ze je bericht over het hoofd hebben gezien. 

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. 
Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12572Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Hoi @Jessedelang 
Oeps, nog niemand die je antwoord heeft gegeven? Normaal zijn ze hier snel in, denk dat ze je bericht over het hoofd hebben gezien. 

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. 
Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 70Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Hey @Jessedelang dat maak ik natuurlijk graag voor je in orde! Zo te zien is het je al gelukt via een andere weg :-). De laatste regels Extra Informatie van @Energieboy zijn nog wel heel belangrijk. Het duurt maximaal 2 facturen voordat deze aangepast is. 

Alles gelukt en tevreden? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic