1
Vraag
2
Reacties
Aveedeebee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag naam Alles in 1 Wereld blox aanpassen

Hallo Vodafone,

 

zojuist werd ik vakkundig door een va uw servicemedewerkers met een kluitje in het riet gestuurd, waarvoor hulde, dat het Maritieme Netwerk geen onderdeel is van de Alles in 1 wereld Blox. En dat ik daarom voor 35.- in de zeik genomen blijk te zijn. Omdat ik 5mb heb gebruikt op zee.

 

hier bij het verzoek om de misleidende naam van de Blox aan te passen. 
Alles refereert namelijk naar dat er niks niet onder valt.

Wereld trouwens ook.

 

voorbeeld kan bijvoorbeeld zijn ‘Bijna alles in 1 wereld’

of ‘Alles in 1 bewoonde wereld’ maar jullie zijn vast beter in iets pakkends bedenken wat wel waar is. En wellicht ook de lijst met uitsluitingen in de beschrijving neerzetten ipv een ellenlange landenlijst waar het overzicht ontbreekt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Aveedeebee
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik kan mij voorstellen dat dit rauw op je dak valt. Ik moet helaas toegeven dat mijn collega gelijk heeft wat betreft het maritieme netwerk. Het maritieme netwerk valt buiten de BloX en wordt apart berekend. Dit heeft ermee te maken dat het Maritieme netwerk een satelietverbinding betreft. Wanneer je hiermee verbind krijg je een SMS hierover en dat er kosten buiten je bundel worden berekend. In de algemene voorwaarden wordt dit wel benoemd, maar ik ben het wel met je eens dat dit ook meer aanwezig op de website mag worden vermeld. Deze feedback zet ik dan ook door 🙂

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Aveedeebee
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik kan mij voorstellen dat dit rauw op je dak valt. Ik moet helaas toegeven dat mijn collega gelijk heeft wat betreft het maritieme netwerk. Het maritieme netwerk valt buiten de BloX en wordt apart berekend. Dit heeft ermee te maken dat het Maritieme netwerk een satelietverbinding betreft. Wanneer je hiermee verbind krijg je een SMS hierover en dat er kosten buiten je bundel worden berekend. In de algemene voorwaarden wordt dit wel benoemd, maar ik ben het wel met je eens dat dit ook meer aanwezig op de website mag worden vermeld. Deze feedback zet ik dan ook door 🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic