rikvanraai
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo ontkoppelen

Beste Medewerker,

 

Graag wil ik mijn vodafone en ziggo account ontkoppelen

 

Groet,

Rik van Raai

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @rikvanraai
Een warm welkom op de Vodafone Community!

We helpen je graag met het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone! Ik kreeg van mijn collega @Alex het seintje dat je hem een privéberichtje had gestuurd met de benodigde gegevens. Heel fijn! Bij deze heb ik het My Vodafone account verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registreren voor My Vodafone. Van belang is dat je je registreert met een ander e-mailadres dan welke nu gelinkt is aan Mijn Ziggo. Je hebt dan weer twee afzonderlijke accounts 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9289Posts
  • 2940Oplossingen
  • 2055Likes

Hoi @rikvanraai 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is @Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan @Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @rikvanraai
Een warm welkom op de Vodafone Community!

We helpen je graag met het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone! Ik kreeg van mijn collega @Alex het seintje dat je hem een privéberichtje had gestuurd met de benodigde gegevens. Heel fijn! Bij deze heb ik het My Vodafone account verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registreren voor My Vodafone. Van belang is dat je je registreert met een ander e-mailadres dan welke nu gelinkt is aan Mijn Ziggo. Je hebt dan weer twee afzonderlijke accounts 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic