Goedendag,
Ik zit met een Ziggo/Vodafone probleem en heb inmiddels al 3 medewerkers telefonisch gesproken (Vodafone + Ziggo?), maar geen van allen konden mij concreet op dat moment helpen. Sterker nog, het is alleen maar erger geworden doordat de 2e werknemer iets heeft aangepast in mijn Vodafone gegevens waardoor ik geen toegang meer heb tot MyVodafone. De 3e werknemer merkte ook op dat dit een verkeerde handeling was. Deze 3e werknemer kwam tot een conclusie dat hij alleen een verzoek ticket kon aanmaken wat 3 dagen zou kunnen duren…
Het probleem:
Ik ben verhuist en heb een Ziggo pakket aangeschaft.
Hiervoor woonde ik bij mijn ouders die zelf ook al een Ziggo pakket hadden (voorheen UPC).
Hiervoor hadden ze vervolgens ook een MijnZiggo account met een inlognaam (geen e-mailadres) en wachtwoord.
Een hele poos later was het mogelijk om een Vodafone abonnement te koppelen om in aanmerking te komen voor diverse voordelen.
Hiervoor heb ik mijn Vodafone gekoppeld aan het Ziggo account van mijn ouders.
Hierdoor veranderde de inlognaam van mij ouders’ Ziggo account naar mijn e-mailadres (dezelfde inlog gegevens van Vodafone).
Vond ik niet handig maar goed, we hadden de voordelen van de samenvoeging.
Echter heb ik nu dus in mijn eigen huis mijn eigen Ziggo pakket. Hiervoor wil ik met mijn e-mail adres een MyZiggo account aanmaken en hieraan mij Vodafone account koppelen.
De volgende zaken moeten dus gebeuren:
1- het MyZiggo account van mij ouders moet terug naar originele staat van voordat ik mijn Vodafone koppelde. Mijn Vodafone moet hiervan losgekoppeld worden.
2- mijn e-mailadres moet losgekoppeld worden van het Ziggo account van mijn ouders zodat ik deze kan gebruiken om mijn eigen MyZiggo account kan aanmaken. Op dit moment krijg ik uiteraard de melding dat dit mail adres al in gebruik is.
3- zodra ik met mijn eigen e-mail adres een MyZiggo account heb aangemaakt moet mijn Vodafone account weer gekoppeld worden.
Mijn ouders gebruiken zelf inmiddels ook Vodafone dus kunnen zij hun Vodafone vervolgens koppelen met hun MyZiggo account.
Is dit via deze weg door de moderators/werknemers op te lossen?
Zoals al aangeven is het telefonisch via beide klantenservices niet gelukt en werd ik meer van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Siem van Malm