Vodafone Red Unlimited

Vodafone introduceert Red Unlimited

 



Onbeperkt internet
Met de introductie van Red Unlimited kun je onbeperkt internetten, bellen en sms'en. Urenlang muziek luisteren, je favoriete serie streamen in de trein en filmpjes kijken op YouTube. Met een Red Unlimited abonnement zit jij nooit meer zonder data.


Onbeperkt bellen uitgebreid
Met Red Unlimited bel je onbeperkt in Nederland, binnen de EU maar nu ook onbeperkt van Nederland naar nummers in de EU! Gebeld worden is altijd gratis.


Klaar voor 5G
Red Unlimited is nu al 5G ready. Zodra ons netwerk later dit jaar helemaal gereed is voor 5G, maak jij met een 5G-toestel automatisch gebruik van een supersnelle 5G verbinding.

Veel gestelde vragen

Is onbeperkt echt onbeperkt?
Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland.

Zo werkt het:

  • Je start elke dag met 5 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 1 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone.

Hoe zit het in de EU?
Ook in het buitenland blijf je online! Met Red Unlimited krijg je 25 GB per maand voor gebruik in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan betaal je € 0,0042 per MB. Of zet Beperkt Internet EU aan via My Vodafone. Hiermee surf je op lage snelheid, maar betaal je niets extra. Bellen en sms’en is onbeperkt binnen de EU.

Wat betekent 5G ready?
Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: een 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Onze Red abonnementen zijn nu al 5G ready. En het allereerste Samsung 5G ready toestel bestel je ook bij Vodafone: de Samsung Galaxy S20. Nieuwe en bestaande Red klanten mét 5G-toestel maken automatisch gebruik van 5G zodra we dit netwerk later dit jaar lanceren.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om naar Red Unlimited?
Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Op dat moment kun je voor een Red Unlimited abonnement kiezen. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.

Duurt het nog even voordat je kunt verlengen? Kies er dan voor om je abonnement te verhogen. Lees alles over het wijzigen van je abonnement.

 


Ben je ook klant van Ziggo?
Dan krijg je non-stop gratis extra's bij je Red Unlimited abonnement:

  • € 5 korting per maand op elk je abonnement
  • Een gratis tv-pakket naar keuze
  • Zorgeloos online met een Veilig online pakket


Heb je nog andere vragen? Plaats dan een reactie of open je eigen topic! 

Serkan VF
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Reacties
  • 240Oplossingen
  • 731Likes
11 Reacties

Ik heb sinds 30 juli Red Unlimited abonnement. Ik weet niet wat ze bij Vodafone hebben gedaan, maar mijn dagbundel begint met 1gb in plaats van 5gb.  Telefonisch contact opnemen lukt nu niet, dus probeer ik het via deze weg. Als ik dat aanvul met 1gb wordt de internetsnelheid eerste half uur  tot een uur heel traag, niet eens 1mb. Het is dan toch de bedoeling dat je direct weer op maximumsnelheid kan gaan internetten?? Waarom krijg ik geen 5gb dagbundel en waarom is mijn internetsnelheid na het aanvullen niet direct op maximale snelheid?? Ik wil dat dit probleem zsm verholpen wordt.

husa1979
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @husa1979 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het beste deze topic kan lezen. Misschien is er een storing bij Vodafone want je bent vandaag niet de eerste die hier last van heeft. 

Lees deze topic:
https://forum.vodafone.nl/mobiel-internet-135/hoe-oneindig-is-oneindig-internet-eigenlijk-301998

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8361Reacties
  • 2742Oplossingen
  • 1692Likes

Hi @husa1979
Ik zie dat je voor deze vraag ook een eigen topic hebt gestart. Deze is hier te vinden. Om de boel overzichtelijk te houden lijkt het mij verstandig om daar verder te gaan. 

Cecilia VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 431Reacties
  • 109Oplossingen
  • 196Likes

Ik heb sinds 9 september Red Unlimited maar noch in de Mijn Vodafone app, noch in de webomgeving van Mijn Vodafone mijn verbruik of tegoed zien. De app sluit ook meteen,

Groet,
Dennis

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dennis_K wrote:

Ik heb sinds 9 september Red Unlimited maar noch in de Mijn Vodafone app, noch in de webomgeving van Mijn Vodafone mijn verbruik of tegoed zien. De app sluit ook meteen,

Groet,
Dennis

Ik zou haast denken dat het ook niet echt belangrijk is bij Unlimited. Want je hebt toch onbeperkt, dan is data bijhouden ook niet belangrijk toch? Mocht het wel zo zijn dat je deze data te zien zou moeten krijgen dan zou ik in de app op de 24/7 knop drukken en dan op feedback. Daar een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die kunnen dan voor je verder kijken wat er aan de hand is en dit aan je terug koppelen.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8361Reacties
  • 2742Oplossingen
  • 1692Likes
Energieboy wrote:

 Ik zou haast denken dat het ook niet echt belangrijk is bij Unlimited. Want je hebt toch onbeperkt, dan is data bijhouden ook niet belangrijk toch? Mocht het wel zo zijn dat je deze data te zien zou moeten krijgen dan zou ik in de app op de 24/7 knop drukken en dan op feedback. Daar een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die kunnen dan voor je verder kijken wat er aan de hand is en dit aan je terug koppelen.


Deels heb je gelijk maar de ervaring leert (bij een andere provider) dat ik vaak rond 20:00-21:00 uur door mijn eerste 5 GB heen ben, dus daar wil bijtijds van op de hoogte gebracht worden.

Bovendien is de buitenland databundel niet onbeperkt dus daar moet sowieso een dashboard voor aanwezig zijn in de Mijn Vodafone-app.

Dank voor de tip inz. de 24/7-knop in de app, daar zal ik gebruik van maken.

 

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je door je eerste 5GB heen bent dan krijg je gelijk daarna gratis 1GB, daar hoef je niets voor te doen. Als die 1 GB op is dan krijg je daarvan een melding en dan kan je de volgende 1GB activeren via My Vodafone en zo weer verder als die 1GB ook weer op is.

Dit abonnement kan je natuurlijk niet vergelijken met andere providers, die zullen het vast weer anders doen. Maar na 1x 5GB krijg je 1GB en pas daarna krijg je een melding dat die 1GB op is en dan ga je dus via My Vodafone weer 1GB activeren enz enz enz 

Databundel in buitenland is niet onbeperkt, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of deze nu wel of niet in de app staat aangegeven. Kom zelf niet zoveel meer in het buitenland dus ik kan het niet controleren. Maar het zou er wel in moeten staan, naar mijn weten. En anders kan iemand van Vodafone je hier vast wel een antwoord op geven.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8361Reacties
  • 2742Oplossingen
  • 1692Likes

 

De app doet het gewoon nog steeds niet !

1)  Ik kan mijn tegoed niet zien.

2)  Ik kan mijn databundel niet aanvullen.

3)   Ik kan niet eens chatten met de klantenservice

 

 

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dennis_K wrote:

 

De app doet het gewoon nog steeds niet !

1)  Ik kan mijn tegoed niet zien.

2)  Ik kan mijn databundel niet aanvullen.

3)   Ik kan niet eens chatten met de klantenservice

 

 

Niet zo handig @Dennis_K, heb je de app als eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of even de cache geleegd? Ondervindt je alleen problemen met de app of ook de desktop website?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4653Reacties
  • 430Oplossingen
  • 864Likes

ik vind de naamgeving foutief, unlimited zou moeten betekenen: unlimited. Telkens aanvullen na een paar GB is absurd. navraag (klantenservice) gaf aan dat dat is om misbruik te voorkomen. Op zich snap ik dat (alhoewel: welke slijtage is er als er wat meer GB’s verbruikt worden) voer dat 5 gb + 1 + 1 dan in bij mensen die daadwerkelijk misbruik maken of noem het gewoon ipv unlimited → 5gb per dag + gratis extra abonnement dan is de naamgeving in ieder geval in lijn met wat je krijgt.

Ik denk dat ik terug ga naar het 100Gb abonnement waarbij je dat gezeur niet hebt. de enige reden voor mij om naar unlimited te gaan was om dan niet..nooit! Op mijn dataverbruik te hoeven letten maar het tegendeel blijkt waar. Helaas.

Steven Bouquet
Nieuwkomer
  • 12Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor je feedback. Ik zal het intern aankaarten @Steven Bouquet.

Mocht je hulp nodig hebben bij het aanpassen van je abonnement, dan hoor ik het graag.

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 9921Reacties
  • 1408Oplossingen
  • 1626Likes