Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Vodafone Red Unlimited

Met Red Unlimited kan je in Nederland onbeperkt internetten, bellen en sms'en. Urenlang muziek luisteren, je favoriete serie streamen in de trein en filmpjes kijken op YouTube. Met een Red Unlimited abonnement zit jij nooit meer zonder data.

Red Unlimited bundels verhoogd
Per 1 oktober 2021 zijn de dagbundels van Red Unlimited verhoogd. 

  • De bundel van 5 GB wordt opgehoogd naar 10 GB per dag (NL)
  • Het aanvullen van de bundel van 1 GB wordt opgehoogd naar 2 GB per keer
  • De bundel van 25 GB wordt opgehoogd naar 40 GB per maand (EU)
  • De bundel van 20 GB voor Red Together klanten wordt opgehoogd naar 40 GB per maand (EU)

 

Data in het buitenland

Deze bundel is geldig in alle EU-landen, en zelfs in een aantal landen daarbuiten, zoals Turkije, Zwitserland en Albanië. Bekijk welke landen allemaal binnen ons EU-tarief vallen. We sturen je een sms wanneer je 80% en 100% van je databundel (40 GB) verbruikt hebt.

Alle voordelen op een rijtje

💡Onbeperkt internetten, bellen en sms’en binnen Nederland

💡Onbeperkt bellen binnen de EU én van Nederland naar nummers in de EU

💡Onbeperkt sms’en binnen de EU

💡Red Unlimited heeft standaard 4G en 5G

💡Je krijgt 40 GB voor gebruik binnen de EU

Klaar voor 5G
Red Unlimited heeft standaard 5G. Dus heb jij een 5G-toestel dan gebruik je ook automatisch 5G. Benieuwd of jouw toestel hier geschikt voor is?

 

< Doe de 5G-toestelcheck > of  < Koop een 5G toestel > 

 

Zo werkt onbeperkt:

  • Je start elke dag met 10 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 2 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kan je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door GB aanvullen te sms'en naar 4000.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om naar Red Unlimited?
Je verlengt al vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Op dat moment kan je voor een Red Unlimited abonnement kiezen. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone

Duurt het nog even voordat je kunt verlengen? Kies er dan voor om je abonnement te verhogen. Lees alles over het wijzigen van je abonnement.

 

Extra data activeren werkt niet!
Heb je via de My Vodafone app geprobeerd? Log dan eens in via de website en probeer het nogmaals. Herstart ook meteen je telefoon nadat je de 2 GB hebt aangesloten. Werkt het dan nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op. Wij kijken graag met je mee.  


Heb je nog andere vragen? Plaats dan een reactie of open je eigen topic! 

11 Reacties
husa1979
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds 30 juli Red Unlimited abonnement. Ik weet niet wat ze bij Vodafone hebben gedaan, maar mijn dagbundel begint met 1gb in plaats van 5gb.  Telefonisch contact opnemen lukt nu niet, dus probeer ik het via deze weg. Als ik dat aanvul met 1gb wordt de internetsnelheid eerste half uur  tot een uur heel traag, niet eens 1mb. Het is dan toch de bedoeling dat je direct weer op maximumsnelheid kan gaan internetten?? Waarom krijg ik geen 5gb dagbundel en waarom is mijn internetsnelheid na het aanvullen niet direct op maximale snelheid?? Ik wil dat dit probleem zsm verholpen wordt.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9274Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Hoi @husa1979 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het beste deze topic kan lezen. Misschien is er een storing bij Vodafone want je bent vandaag niet de eerste die hier last van heeft. 

Lees deze topic:
https://forum.vodafone.nl/mobiel-internet-135/hoe-oneindig-is-oneindig-internet-eigenlijk-301998

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @husa1979
Ik zie dat je voor deze vraag ook een eigen topic hebt gestart. Deze is hier te vinden. Om de boel overzichtelijk te houden lijkt het mij verstandig om daar verder te gaan. 

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds 9 september Red Unlimited maar noch in de Mijn Vodafone app, noch in de webomgeving van Mijn Vodafone mijn verbruik of tegoed zien. De app sluit ook meteen,

Groet,
Dennis

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9274Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes
Dennis_K wrote:

Ik heb sinds 9 september Red Unlimited maar noch in de Mijn Vodafone app, noch in de webomgeving van Mijn Vodafone mijn verbruik of tegoed zien. De app sluit ook meteen,

Groet,
Dennis

Ik zou haast denken dat het ook niet echt belangrijk is bij Unlimited. Want je hebt toch onbeperkt, dan is data bijhouden ook niet belangrijk toch? Mocht het wel zo zijn dat je deze data te zien zou moeten krijgen dan zou ik in de app op de 24/7 knop drukken en dan op feedback. Daar een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die kunnen dan voor je verder kijken wat er aan de hand is en dit aan je terug koppelen.

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

 Ik zou haast denken dat het ook niet echt belangrijk is bij Unlimited. Want je hebt toch onbeperkt, dan is data bijhouden ook niet belangrijk toch? Mocht het wel zo zijn dat je deze data te zien zou moeten krijgen dan zou ik in de app op de 24/7 knop drukken en dan op feedback. Daar een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die kunnen dan voor je verder kijken wat er aan de hand is en dit aan je terug koppelen.


Deels heb je gelijk maar de ervaring leert (bij een andere provider) dat ik vaak rond 20:00-21:00 uur door mijn eerste 5 GB heen ben, dus daar wil bijtijds van op de hoogte gebracht worden.

Bovendien is de buitenland databundel niet onbeperkt dus daar moet sowieso een dashboard voor aanwezig zijn in de Mijn Vodafone-app.

Dank voor de tip inz. de 24/7-knop in de app, daar zal ik gebruik van maken.

 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9274Posts
  • 2938Oplossingen
  • 2047Likes

Als je door je eerste 5GB heen bent dan krijg je gelijk daarna gratis 1GB, daar hoef je niets voor te doen. Als die 1 GB op is dan krijg je daarvan een melding en dan kan je de volgende 1GB activeren via My Vodafone en zo weer verder als die 1GB ook weer op is.

Dit abonnement kan je natuurlijk niet vergelijken met andere providers, die zullen het vast weer anders doen. Maar na 1x 5GB krijg je 1GB en pas daarna krijg je een melding dat die 1GB op is en dan ga je dus via My Vodafone weer 1GB activeren enz enz enz 

Databundel in buitenland is niet onbeperkt, daar heb je gelijk in. Ik weet niet of deze nu wel of niet in de app staat aangegeven. Kom zelf niet zoveel meer in het buitenland dus ik kan het niet controleren. Maar het zou er wel in moeten staan, naar mijn weten. En anders kan iemand van Vodafone je hier vast wel een antwoord op geven.

Dennis_K
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

De app doet het gewoon nog steeds niet !

1)  Ik kan mijn tegoed niet zien.

2)  Ik kan mijn databundel niet aanvullen.

3)   Ik kan niet eens chatten met de klantenservice

 

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Posts
  • 439Oplossingen
  • 893Likes
Dennis_K wrote:

 

De app doet het gewoon nog steeds niet !

1)  Ik kan mijn tegoed niet zien.

2)  Ik kan mijn databundel niet aanvullen.

3)   Ik kan niet eens chatten met de klantenservice

 

 

Niet zo handig @Dennis_K, heb je de app als eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of even de cache geleegd? Ondervindt je alleen problemen met de app of ook de desktop website?

Steven Bouquet
Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

ik vind de naamgeving foutief, unlimited zou moeten betekenen: unlimited. Telkens aanvullen na een paar GB is absurd. navraag (klantenservice) gaf aan dat dat is om misbruik te voorkomen. Op zich snap ik dat (alhoewel: welke slijtage is er als er wat meer GB’s verbruikt worden) voer dat 5 gb + 1 + 1 dan in bij mensen die daadwerkelijk misbruik maken of noem het gewoon ipv unlimited → 5gb per dag + gratis extra abonnement dan is de naamgeving in ieder geval in lijn met wat je krijgt.

Ik denk dat ik terug ga naar het 100Gb abonnement waarbij je dat gezeur niet hebt. de enige reden voor mij om naar unlimited te gaan was om dan niet..nooit! Op mijn dataverbruik te hoeven letten maar het tegendeel blijkt waar. Helaas.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11180Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2088Likes

Dankjewel voor je feedback. Ik zal het intern aankaarten @Steven Bouquet.

Mocht je hulp nodig hebben bij het aanpassen van je abonnement, dan hoor ik het graag.

Uitgelicht topic