1
Vraag
2
Reageer en help mee
AlexRuter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Briefadres voor klachten

Goeiedag,

 

Na meerdere malen contact met jullie te hebben gehad en getracht een betalingsregeling te treffen, ben ik nu helaas genoodzaakt de geschillencommissie in te schakelen.

 

Echter zou ik nog eenmaal mijn klacht per brief willen toesturen aan Vodafone, om jullie nogmaals in de gelegenheid te stellen tot het aangaan van een betalingsregeling. Graag ontvang ik een adres waar deze brief heen gestuurd kan worden?

 

Met vriendelijke groet,

Alex

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 40Likes

Op de website geven ze het volgende adres aan. 

 

Vodafone Libertel B.V.

Avenue Ceramique 300

6221 KX Maastricht

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 12Oplossingen
  • 15Likes

Goedemorgen @AlexRuter 

 

Allereerst welkom hier op de Community. Fijn dat je dit platform hebt gevonden voor raad en daad.

 

Wat jammer te lezen dat je een klacht wil indienen vanwege de aanvraag betalingsregeling.

Uiteraard staat het je vrij hierover een schriftelijke klacht in te dienen. Het feit is wel dat mijn collega's van de klachten afdeling dezelfde voorwaarden hanteren als wij doen.

Wanneer een eerdere betaalregeling niet is nagekomen, is een nieuwe regeling niet mogelijk aan te vragen.

 

Zelf ben ik dan ook van mening dat het inschakelen van een geschillencommissie geen oplossing is. Waardoor ben jij van mening dat jij conform voorwaarden recht hebt op een nieuwe betalingsregeling?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic