1
Vraag
2
Reacties
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Account overdragen aan zoon

Goedenavond, 

 

Toen ik naar de middelbare school  ging heb ik een abonnement van mijn ouders gekregen. Dit abonnement staat op de naam van mijn moeder. Nu wil ik graag het graag op mijn eigen naam zetten. Ik ben inmiddels volwassen en deze constructie levert veel ongemakken op. Wat is de beste manier om dit aan te pakken ? Het abonnement loopt binnenkort af en ik wil graag voor de tijd het gewijzigd hebben. 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NNB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel goed om op eigen benen te staan en alles zelf te regelen. Het beste wat je kan doen is eerst het contract om te laten zetten naar je eigen naam en daarna het contract te verlengen. Alle informatie hierover kan te vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml 

Belangrijkste van alles is dat je 18 jaar en ouder bent.! Vul het overdracht formulier in, dat op bovenstaande site staat, onder het kopje Draag je abonnement over, upload alle benodigde documenten en Vodafone regelt de rest. Of ga langs een Vodafone winkel, dat kan ook. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NNB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel goed om op eigen benen te staan en alles zelf te regelen. Het beste wat je kan doen is eerst het contract om te laten zetten naar je eigen naam en daarna het contract te verlengen. Alle informatie hierover kan te vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml 

Belangrijkste van alles is dat je 18 jaar en ouder bent.! Vul het overdracht formulier in, dat op bovenstaande site staat, onder het kopje Draag je abonnement over, upload alle benodigde documenten en Vodafone regelt de rest. Of ga langs een Vodafone winkel, dat kan ook. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @NNB. Welkom hier! 


Ik zie dat @Energieboy je al van de juiste informatie heeft voorzien. Top! Kom je er zo uit? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic