1
Vraag
2
Reacties
Rens_H8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen Hollandse Nieuwe

Hi,

Ik hen tot 3 december 2023 nog een abonnement echter wordt ik via de mail door Hollandse Nieuwe al benaderd om mijn huidige abonnement te veranderen en gebruik te maken van de goedkopere aanbiedingen van Hollandse nieuwe.

 

Betekend dit dat ik al kan Overstappen zonder dubbele kosten te maken of tegen andere addertjes aan te lopen...?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rens_H8 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan tot 120 dagen voor einde van je huidige contract een nieuw abonnement aanvragen bij dezelfde provider, of overstappen naar een nieuwe provider met nummerbehoud. Dat wil zeggen dat je dan, mocht je een abonnement met toestel nemen, het toestel al in huis krijgt en kan gebruiken, maar dat je abonnement pas over gaat op het moment dat je huidige contract stopt. Je hoeft dus niet dubbel te gaan betalen! 

Het is wel zeer ijverig van HollandNieuwe om je nu al aan te spreken voor een goedkopere aanbieding want je abonnement loopt pas af eind 2023. Wanneer je zou willen overstappen moet je, of nu je abonnement afkopen, of wachten tot augustus 2022 (120 dagen voor einde van je contract) om een nieuw contact af te sluiten. Dus nu al overstappen is eigenlijk niet verstandig en vreemd dat HollandsNieuwe je erop wijst.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rens_H8 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan tot 120 dagen voor einde van je huidige contract een nieuw abonnement aanvragen bij dezelfde provider, of overstappen naar een nieuwe provider met nummerbehoud. Dat wil zeggen dat je dan, mocht je een abonnement met toestel nemen, het toestel al in huis krijgt en kan gebruiken, maar dat je abonnement pas over gaat op het moment dat je huidige contract stopt. Je hoeft dus niet dubbel te gaan betalen! 

Het is wel zeer ijverig van HollandNieuwe om je nu al aan te spreken voor een goedkopere aanbieding want je abonnement loopt pas af eind 2023. Wanneer je zou willen overstappen moet je, of nu je abonnement afkopen, of wachten tot augustus 2022 (120 dagen voor einde van je contract) om een nieuw contact af te sluiten. Dus nu al overstappen is eigenlijk niet verstandig en vreemd dat HollandsNieuwe je erop wijst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic