Goedendag,
Op 23-11-21 heb ik mijn moeder overgeschreven van tmobile naar vodafone.
Het contract van tmobile is afgekocht.
Na 2 weken nummerbehoud afgewezen.
Rond kerst weer contact gezocht door verkeerde data invoering van vodafone om nummer over te nemen nummerbehoud weer afgewezen,.
Tmobile zelf gecontact daar hebben ze fout gemaakt met afsluiten hebben abonnement omgezet naar prepaid. zodat vodafone nummerbehoud kon doorvoeren.
27-12 nieuwe nummerbehoud aangevraagd weer afgewezen verkeerde datum doorgegeven.
weer contact vodafone kunnen nu wel bellen en smsen maar niets ontvangen.
na advies chat medewerker vodafone naar de winkel gegaan op 04-01-22 die hebben alle instellingen gecheckt. nieuwe simkaart erin gedaan.
vanaf 05-01-22 niet meer gebeld kunnen worden. alleen zelf bellen en sms versturen.
weer contact vodafone gezocht ze hadden in de winkel support melding aangemaakt. dus moesten maar op antwoord wachten kon wel 10 dagen duren.
u begrijpt frustratie wordt hoger.
op 12-01-22 weer contact gezocht alles weeer opnieuw verteld. toen is er met spoed een suport melding aangemaakt met priority hoog. op 13-01-22 heen en weer gemaild met vodafone en aan het einde van de dag mail u contract wordt beiindigd.
gelijk gemaild maar krijg geen reactie meer terug.
Chat vanmorgen weer geopend maar alle medewerkers een stuk of 15 van verschillende afdelingen die willen allemaal het licht zelf uitvinden en een case aan maken. Maar dat wil ik niet ik het opgelost hebben niet 80 keer me verhaal typen.
mijn moeder is 76 daar is het telefoonnummer van die kan dit niet meer aan en vraagt aan mij was vodafone wel zo goed.
Ik wordt hier gek van. wanneer wordt dit nu eens opgelost.
Dus jullie zijn mijn laatste hulplijn. aub doe hier iets mee.
mvg
s de kwant (dochter van) j kunstman