1
Vraag
2
Reacties
DD3823

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

acceptatie aanbieding

Geachte,

 

Ik heb afgelopen weekend een aanbieding geaccepteerd uit de app om mijn Vodafone/Ziggo abonnement Start M Special *** om te zetten naar een Vodafone/Ziggo Red. De aanbieding betrof een maandbedrag van 21,- en omdat ik internet van Ziggo heb (klantnr. ***), zou ik 25Gb krijgen. Op de bevestiging met uw ref. 349768811 staat echter een maandbedrag van 26,- en ik zag net op de My Vodafone app dat ik maar12,5Gb heb gekregen.

 

De nieuwe SIM-kaart is onderweg dus wellicht dat ik die eerst in gebruik moet nemen om de extra's te krijgen, maar ik wil toch weten of er bij u een fout gemaakt is.

 

In afwachting van uw reactie,

 

Met vr. groet,

 

Dave Degenkamp

** Privacy-gevoelige informatie verwijderd door moderator - wees voorzichtig met de gegevens die je deelt op een publiek forum **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @DD3823 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community en voor iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om je mail adres hier te plaatsen, of andere privé gegevens. Ik heb gevraagd aan Vodafone om je gegevens te wissen in je bericht. 

Daar naast klopt het dat deze korting niet op je contract staat. Het is een extra van vodafoneziggo en deze extra’s krijg je pas als Vodafone, en Ziggo, gezamenlijk een controle hebben gedaan en je bij beide klant bent. Het staat niet op je contract omdat het ook kan zijn dat als je opeens zou stoppen met een van de twee, ze je dan deze korting altijd moeten blijven geven, en dat hoeft nu niet. Daarom staat het dus niet op je contract en krijg je deze korting, extra’s, binnen 1 of 2 weken vanzelf.  Dus dat komt allemaal goed! 

Veel plezier in ieder geval met beide abonnementen en nog even geduld hebben, mDan komen de extra’s vanzelf. 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @DD3823 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community en voor iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om je mail adres hier te plaatsen, of andere privé gegevens. Ik heb gevraagd aan Vodafone om je gegevens te wissen in je bericht. 

Daar naast klopt het dat deze korting niet op je contract staat. Het is een extra van vodafoneziggo en deze extra’s krijg je pas als Vodafone, en Ziggo, gezamenlijk een controle hebben gedaan en je bij beide klant bent. Het staat niet op je contract omdat het ook kan zijn dat als je opeens zou stoppen met een van de twee, ze je dan deze korting altijd moeten blijven geven, en dat hoeft nu niet. Daarom staat het dus niet op je contract en krijg je deze korting, extra’s, binnen 1 of 2 weken vanzelf.  Dus dat komt allemaal goed! 

Veel plezier in ieder geval met beide abonnementen en nog even geduld hebben, mDan komen de extra’s vanzelf. 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @DD3823
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Wat leuk dat je bent ingegaan op deze aanbieding en je abonnement hebt gewijzigd naar Vodafone Red. Een dubbelcheck wat betreft de bevestiging kan nooit kwaad. In dit geval zijn het inderdaad de Gratis Extra's (€5,- korting + dubbele data) die je niet op de bestelbevestiging ziet staan. Het klopt dat deze niet hierop staan vermeld zoals @Energieboy al aangeeft. Deze Gratis Extra's worden automatisch binnen 10 werkdagen toegevoegd als zowel Vodafone als Ziggo op hetzelfde adres worden afgenomen. Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic