silque

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 i9305

Nu ook Vodafone binnenkort beschikt over een 4G netwerk ben ik benieuwd of de Galaxy S3 I9305 ook wordt geleverd of beschikt Vodafone alleen over de I9300 ?
Is de telefoon in de Vodafone winkels op dit moment op voorraad?
9 Reacties 9
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi silque, welkom op het forum. Zover ik weet voeren wij op dit moment de I9305 (nog) niet maar verkopen we de i9300, maar ik weet het niet 100% zeker. Ik vraag voor je na welke we nu precies verkopen en of we de 5 nog gaan krijgen.
silque
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag! Ook ben ik benieuwd naar de voorraad status (voornamelijk bij de vodafone winkels)
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi silque,

Wij hebben helaas geen direct inzicht in de actuele voorraad van onze winkels, maar we kunnen eventueel contact opnemen met een specifieke winkel om het een en ander na te vragen. Helaas heb ik nog geen antwoord op je eerste vraag. Zodra we meer duidelijkheid hebben, laten we je iets weten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi silque, ik krijg net antwoord op mijn vraag:

we verkopen op dit moment alleen de I9300 (dus zonder LTE). Of we hem in de toekomst nog krijgen weet ik niet, maar voorlopig kun je de 5 via Vodafone in ieder geval nog niet krijgen.
silque
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel! Jammer maar helaas. Kun je zien wat de algemene voorraadstatus is van de S3 in de Vodafone winkels?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hier hebben we helaas geen zicht op. Je kunt natuurlijk wel langs een willekeurige Vodafone winkel gaan om het na te vragen en of ze je eventueel op de hoogte kunnen brengen (mocht het wel beschikbaar komen). Succes!
monika07

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd, op de Vodafone website staat dat de Galaxy S3 die geleverd wordt geschikt is voor het 4G netwerk, en zou dus het type 9305 moeten zijn. WQaar gaat het dan mis?
monika07

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
OK ik zie het al, het bericht is al tamelijk oud en dus niet meer uptodate
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Monika, klopt, deze info is ondertussen veroudert.

Wat op vodafone.nl staat klopt, we leveren nu de i9305. Aan het begin van het jaar was die voor ons nog niet te krijgen maar nu wel en dan leveren we uiteraard gewoon het 4G model 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic