nljwendrich

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik en Vodafone doet niets!

Al jaren trouwe klant en ook zonder twijfel mijn abbonement verlengt.
Een klein jaar later een huis gekocht in halsteren.
Telefoonbereik is dramatisch slecht.
Het lijkt erop dat zelfs de windrichting bepalend is of je nét wel of nét niet bereik hebt.
En zonder gekheid, wel voorin de woning met rolluiken open!
Niet echt handig als je ook zakelijk telefoontjes verwacht/maakt.

Diverse mailtjes, bezoekjes aan de winkel, brieven, twitter berichten (en bijna jaar) verder krijgen we te horen dat we maar een signaalversterker moeten kopen.
Wat?? Enige service van Vodafone lijkt me wel op zijn plaats.
Is dit de manier hoe Vodafone omgaat met trouwe, vaste klanten??
85 euro uitgeven aan een apparaat omdat vodafone geen bereik heeft (waar het volgens hen wel zou moeten zijn)
En dan natuurlijk maar hopen dat dit wél werkt.
 
Enige oplossing lijkt geschillencommissie.
Want dit lijkt op dit moment lijkt Vodafone nog weinig tegemoet te komen. 

@ winkelpersoneel van Vodafone: Mooi advies, maar ook brieven werken niet zo goed meer. Adviseer de klanten na de brief gelijk ook de klacht bij geschillencommissie weg te leggen.
 
Jammer Vodafone, genoeg klanten in de buitengebieden van west brabant die je door je waardeloze service kwijtraakt.
 
nb.
Meerdere telefoons zijn geprobeerd, sim gewisseld.
Naast mijn man en ikzelf bestaat hetzelfde probleem bij meerdere abbonnees in de omgeving.
 
5 Reacties 5
sulwes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Wat jij beschrijft heb ik precies hetzelfde. Erg frustrerend dit, zeker de houding van Vodafone en hun beleid tegenover klachten.
 
Mijn verhaal in het kort,
 
3 maanden geleden huis gekocht, geen dekking a 3G (daar betaal ik meerendeels van me bundel van). Klachten brief geschreven, reactie is het klopt maar je kan een apparaat kopen van ons die verhelpt dat. Ik was met stomheid geslagen dat je het gore lef hebt als bedrijf dat tegen je trouwe klant te zeggen (zit er ook al weer 8 jaar).
 
Ze doen erg makkelijk over het feit dat je 3G het niet doet in huis. De reden voor hun is:
 
"Meneer, U kan wel gebruik maken van 2G op uw locatie, dus wij leveren mobiel internet u krijgt geen compensatie."
 
Als ik 2G had gewilt had ik wel een oude telefoon van de zolder gepakt!
 
Ik wens je veel succes, maar ik weet nu al, volgend jaar ben ik weg bij ze. Ik hoop jij ook.
 
Groetjes,

Wesley
 
 
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi nijwendrich,
Erg vervelend dat je geen goede 3g ontvangst hebt. Helaas kunnen we de 3g dekking niet overal garanderen en zijn er meerdere zaken van invloed op. Wanneer de 2g ontvangst op je postcode goed is kan je gebruik maken van de Vodafone diensten. Ik begrijp dat je echter graag 3g ontvangt zodat je gebruik kan maken van snel internet. De enige oplossing om dit op korte termijn te verkrijgen is inderdaad de signaal plus. Met dit apparaat kan je in huis een goede 3g verbinding op zetten en je bepaalt zelf welke nummers er gebruik van mogen maken. Op die manier heb je wel een goede verbinding en kan niemand er misbruik van maken. Via het Forum kan je meer informatie vinden over de signaal plus http://forum.vodafone.nl/t5/SignaalPlus-Plug-Play/bd-p/SignaalPlus.

Mvanbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een raar advies van Vodafone. Thuis heb je je 3G niet nodig, ik neem aan dat iedereen intussen wifi heeft en deze thuis ook gebruikt. Juist buiten de deur heb je 3G nodig. Volgens mij heb je niks aan een versterker als je twee straten van je huis weg bent. Of moet je als je in een restaurant bent je versterker meenemen en vragen of ze hem even in willen pluggen?? En voor in de auto een 12V naar 230V omvormer in laten bouwen??
 
Zelf heb ik sinds kort een telefoon van mijn werk gekregen met een Vodafone abonnement. Ze mogen hem weer terug hebben. Ik ben er thuis in west babant niet mee te bereiken. Op mijn werk in Breda krijg ik één streepje verbinding.
spouse

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sjongejonge wat een waareloos advies. Ik heb altijd KPN gehad en ben een half jaar geleden overgestapt op vodafone. Mij werd verzekerd dat ik hetzelfde ontvangst zou hebben als met KPN. Nou mooi niet. Van de winter moet ik maar niet gebeld worden, een koutje is zo gevat. Want ik he allee ontvangst als ik buiten sta. Het zou vodafone sieren als ze mensen met dit soort problemen de signaalversterker (gratis) aanbieden. Maar misschien is dit wel een gevalletje voor Radar of zo! En het wisselen van 2G naar 3G is wat mij betreft geen optie. Dan is voor mij net zoiets als een half brood kopen en voor een heel betalen!
hazzie3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier het zelfde probleem.

altijd klant geweest bij kpn was gewoon goed bereik hier helemaal geen klachten.
naar de phone house in deurne geweest want ik kon een nieuwe telefoon.
nu werdt mij dit abbonement geadviseerd want het was gewoon goed.
echter blijkt dit helemaal niet het geval te zijn.
heb een iphone 5 en bereik valt hier gewoon heel vaak weg naar geen service.
we hebben een eigen zaak en moet altijd bereik baar zijn.
nu ben ik met mijn klachten terug naar de phone house gegaan omdat hun mij dit geadviseerd hebben.
nieuwe sim kaart erin en van alles nu zou ik een signaal versterker krijgen van vodaphone.
nu een maand later nog steeds niks ontvangen wat een dramatiche bedrijf is dit en dat voor zo,n groot bedrijf in nederland maar maar. heb nu een zwangere vrouw thuis zitten en als er iets is ben ik gewoon niet bereikbaar ik heb gewoon voor bereikbaar te zijn een prepaid telefoon bij moeten kopen zeer triets als je een duur vodafone red buisness abbonement hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic