LLK
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds februari 2014
maart 2014

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Klacht onbeschoft personeel over tarieven Onopgelost

1 - ik heb NATUURLIJK eerst het tel nr bovenaan de site gebeld. Die wisten niets. 3 x raden waar ze mij naartoe verwezen..... Precies!2 - ik zal nog 1 x uitleggen hoe het behoort te werken, wat de all...

Re: Klacht onbeschoft personeel over tarieven Onopgelost

Is het dan echt zoooo moeilijk?1 - helderheid en duidelijkheid2 - een excuus voor het gedragNiets bijzonders dus. 2 HELE normale dingen.Horen dat ze je niet niet geloven is toch iets heel andrers dan,...

Re: Klacht onbeschoft personeel over tarieven Onopgelost

@PerIk heb n webvoordeel 40, al bijna 2 jaar. Het is dus, verlengen, ja of nee.Jij maakt, of vodafone als jij daarvoor werkt, maakt weer een grote fout. Je zegt: sta me toe dat ik hier niet op reageer...

Re: Klacht onbeschoft personeel over tarieven Onopgelost

Geen probleem hoor, ik ben nooit op het verkeerde been gezet. Het was voor mij overduidelijk waar de fout zit. Zowel de personele als organisatorische fout. Vodafone.Nu wil ik alleen van vodafone nog ...