@PerIk heb n webvoordeel 40, al bijna 2 jaar. Het is dus, verlengen, ja of nee.
Jij maakt, of vodafone als jij daarvoor werkt, maakt weer een grote fout. Je zegt: sta me toe dat ik hier niet op reageer!! Fout! Ik ben een klant die zich, laten we zeggen, onjuist bejegend voelt. Als klant behoor je dan het voordeel van (op zn minst) de twijfel te krijgen en zou een excuus dus op zijn plaats zijn. Nee, wat doe jij, je zegt: sta me toe dat ik niet reageer!!! Serieus???
Wat is dat! Sorry meneer dat klant dat u hier een rotgevoel aan over houdt, maar ik reageer er niet op. Vodafones sterke punten ligt overduidelijk niet bij klantvriendelijkheid of enige vorm van people management, want dit zijn toch wel klassieke fouten die een dergelijk bedrijf niet mag maken.
Je probeert heel netjes online hier de "crisis" (groot woord) in te dammen en doet er uiteindelijk nog een schepje bovenop.
Ik weet niet wat erger is, de initiële belediging van de vodafone telefonische klantenservice of dat wat vodafone hier nu online doet.
Jij hoeft geen waardeoordeel te geven. Vodafone behoort zijn klant dus het voordeel van de twijfel te geven en zich als grote jongen opstellen en excuus te geven voor de manier waarom zij met een klant zijn omgegaan.
Denk er maar eens goed over na en stel je voor dat ik gelijk heb. Spiegel dan nu de situatie naar jezelf en wat ik zeg overkomt jou bij bijvoorbeeld een log bedrijf als jouw energie leverancier... Ze beledigen jou en al wat je terugkrijgt is: sta me toe daar niet op te reageren.
ONVOORSTELBAAR...toch?
Nee, weer een vodafone fout.
Die fout met de voorwaarden, ok, mee eens, KAN gebeuren.
De telefonische belediging van een klant, ok, zelfs dat kan gebeuren. Helaas. Niet elk personeelslid kan even goed zijn. Misschien moet vodafone een met de HR afdeling praten hoe zo iemand op de afdeling klantenservice terecht kan komen.
Maar daarna zeggen wat jij zegt? Dat is zout in een open wond gooien.
Jij laat gewoon precies zien hoe niet met klanten om te gaan.
Nederigheid tonen, excuus maken, 2 x slikken en doorgaan. Dat was de enige juiste manier, aangezien ik zowiezo al gelijk had op 't gebied van de voorwaarden en tarieven.
Dom vodafone, dom dom dom