Beste
@LLK ,
@GerritS1976 Even her interperteren. Ik citeer: "k had het verder ook over roaming kosten.". Dus we zijn het er over eens dat de maximale roamingskosten binnen de EU bedragen (
Dit zijn de kosten die u betaald aan de buitenlandse aanbieder voor het gebruik van zijn netwerk 😞Bellen €0,24
Gebeld worden €0,07
Sms €0,08
Data internet €0,45
Dit is hoe ik de artikelen interperteer. Corrigeer mij aub als ik het verkeerd heb. Want in het artikel van de consuwijzer staat zover ik het lees dat dit de Maximale kosten voor roaming zijn.
Uit het artikel van de consuwijzer citeer ik:
"Maakt u in het buitenland gebruik van uw mobiele telefoon? Dan betaalt u niet alleen voor de kosten van uw Nederlandse aanbieder. U betaalt ook de kosten die de buitenlandse aanbieder rekent voor het gebruik van zijn netwerk . "
Hieruit blijkt dat de totale kosten van bijvoorbeeld een minuut bellen in het buitenland is:
Roamingskosten +
kosten provider De vodafone tarieven voor
kosten provider zijn, zoals u zelf al aangeeft.
bellen in Eu landen €0.35
ontvangen gesprekken in EU €0.10
sms in EU €0.11
internet in EU (en voordeellanden) €0.85 per mb
Dit zijn dus niet de Roamings kosten, maar de kosten provider.
Een minuut bellen kost u dus maximaal €0,24 + €0,35 = €0,59
Dus naar mijn mening heeft vodafone geen fout gemaakt, maar heeft u het verkeerd geinterperteerd.
P.s
Als u suggereert dat ik werk voor Vodafone, Of ook maar enig soort voor vergoeding hiervoor krijg. Wou ik dat u gelijk had. Ik ben gewoon een student elektrotechniek. Ik ben alleen zeer geintereseerd in de mobiele technieken. Daarom denk ik graag met mensen mee, en geloof ik dat als we elkaar allemaal helpen. We de wereld een betere plek maken.
@GerritS1976 in de folder die jij aanroept staat:
01 oktober 2012 tot en met 01 april 2013
Dus die tarieven gelden toch al niet meer? en zijn verouderd.
Edit door NetwerkFreak: Inmiddels hier onder verder toegelicht, alles wat hier staat blijkt een verkeerde interpertatie van af mijn kant. Waarvoor mijn spijt betuiging