Morkovich

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe poging

'Update:
Bijna alle problemen zijn momenteel verholpen. Het is alleen nog mogelijk dat je niet kunt inloggen via de My Vodafone App. Inloggen via de online versie van My Vodafone mag geen problemen meer opleveren. Het inloggen via de app wordt uiteraard verder onderzocht.

Het is wel mogelijk dat je meerdere pogingen moet doen als je wilt inloggen in de My Vodafone app.'

Inloggen via de 'online versie' werkt nog steeds niet (zakelijke klant). Er is niets veranderd sinds vorige maandag.

Het sluiten van mijn topic met de mededeling 'opgelost' is echt te triest voor woorden. Even een bericht of telefoontje om te controleren of het werkt is teveel gevraagd?

Het ontbreekt daarnaast ook aan een stukje openheid. Als jullie het 20-jarig oude systeem upgraden dan kun je dit soort problemen verwachten. Maar door dit niet communiceren naar klanten maakt het stuk 'begrip voor de situatie' onklaar, schaam jullie.

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten ivm vage topic titel, en dubbele inhoud. Voor issues over My Vodafone, bekijk dit topic: Link
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic