Goedemiddag,Ik ben al jaren klant bij jullie, prima tevreden.Waar ik een
vraag over heb is,Dat ik een tweede telefoon erbij heb, en deze met een
prepaid kaart wil opwaarderen.Ik had gelukkig nog een o...
Goedemiddag,Bedankt voor de reactie en de uitleg van de facturen van
Juni en July.Zou u mij kunnen zeggen waar ik deze informatie kan inzien
op mijn digitale factuur.Ik kan mijn gesprekkosten en data ...
Goedemiddag, Ik had mijn abonnement verlengd 3 maanden van te
voren.Ander toestel genomen en mijn abonnement veranderd iom de vodafone
medewerker.Maand bedrag afspraak was steeds 47,37 euro. Juni 2017...
Goedemiddag, Ik heb maandag 25/05 mijn contractverlengd en gelijktijdig
een bevestigingsmail ontvangen.Daar staat ook mijn order nummer maar als
ik deze opvraag krijg ik een melding id ongeldig bestel...