Mabastege

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onduidelijke factuur

Goedemiddag,Bedankt voor de reactie en de uitleg van de facturen van Juni en July.Zou u mij kunnen zeggen waar ik deze informatie kan inzien op mijn digitale factuur.Ik kan mijn gesprekkosten en data verbruik tot op de seconde inzien.Maar waar en hoe deze kosten zijn opgebouwd is voor mij niet te duidelijk en niet te vinden.Dus als u mij vraagt of het duidelijk is, nee dat niet. Graag u reactieVrgr Gerrie Beste meneer Hemminga,
Zoals afgesproken in ons gesprek bij deze de specifiactie van zowel factuur maand juni,​ als factuur maand juli.

Factuur juni:
Eenmalige aanbetaling toestel: €76,​24
Teruggave te veel betaalde kosten periode 10-​5 t/m 31-​5: €-​42.13
Start M periode 10-​5 t/m 31-​5: €18,​45
Start M periode juni: €26.01
Toestelbetaling periode 10-​5 t/m 31-​5: €19.16
Toestelbetaling periode 1-​6 t/m 3-​6: €2.70
Verrekenen te veel betaalde korting periode 10-​5 t/m 31-​5 €8.51
Korting op abonnement periode 10-​5 t/m 31-​5: €-​4,​26
Korting op abonnement periode juni: €-​6,​00

Hierbij ziet u dus dat de dubbele maand abonnementkosten wordt gerekend doordat u gewijzigd bent van het abonnement.
Ook ziet u hier dat er een toestelbetaling voor de periode 1-​6 t/m 3-​6 wordt berekend.

Factuur juli:
Smart M: €26,​00
Toestelbetaling periode 4-​6 t/m 30-​6: €24,​30
Toestelbetaling periode juli: €27,​00
Korting op abonnement: €-​6,​00

Op de factuur van juli ziet u dat de toestelbetaling van periode 4-​6 t/m 30-​6 hier op berekend worden.

Hopelijk is alles zo een stukje duidelijker voor u!

Met vriendelijke groet,​Beau van Vodafone
5 Reacties 5
Mabastege
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Goedemorgen,Het bedrag wat onder de Toestelkosten en/of derde partij kosten valt.
Waar kan ik dat vinden in het overzicht.
Het bedrag van € 51,30.
En hoe dat bedrag ik opgebouwd.
Afwachtend van u reactie

Gerrie
Mabastege schreef:
Goedemiddag,Bedankt voor de reactie en de uitleg van de facturen van Juni en July.Zou u mij kunnen zeggen waar ik deze informatie kan inzien op mijn digitale factuur.Ik kan mijn gesprekkosten en data verbruik tot op de seconde inzien.Maar waar en hoe deze kosten zijn opgebouwd is voor mij niet te duidelijk en niet te vinden.Dus als u mij vraagt of het duidelijk is, nee dat niet. Graag u reactieVrgr Gerrie Beste meneer Hemminga,
Zoals afgesproken in ons gesprek bij deze de specifiactie van zowel factuur maand juni,​ als factuur maand juli.

Factuur juni:
Eenmalige aanbetaling toestel: €76,​24
Teruggave te veel betaalde kosten periode 10-​5 t/m 31-​5: €-​42.13
Start M periode 10-​5 t/m 31-​5: €18,​45
Start M periode juni: €26.01
Toestelbetaling periode 10-​5 t/m 31-​5: €19.16
Toestelbetaling periode 1-​6 t/m 3-​6: €2.70
Verrekenen te veel betaalde korting periode 10-​5 t/m 31-​5 €8.51
Korting op abonnement periode 10-​5 t/m 31-​5: €-​4,​26
Korting op abonnement periode juni: €-​6,​00

Hierbij ziet u dus dat de dubbele maand abonnementkosten wordt gerekend doordat u gewijzigd bent van het abonnement.
Ook ziet u hier dat er een toestelbetaling voor de periode 1-​6 t/m 3-​6 wordt berekend.

Factuur juli:
Smart M: €26,​00
Toestelbetaling periode 4-​6 t/m 30-​6: €24,​30
Toestelbetaling periode juli: €27,​00
Korting op abonnement: €-​6,​00

Op de factuur van juli ziet u dat de toestelbetaling van periode 4-​6 t/m 30-​6 hier op berekend worden.

Hopelijk is alles zo een stukje duidelijker voor u!

Met vriendelijke groet,​Beau van Vodafone
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mabastege,

Zo te zien heb je mailcontact gehad met één van mijn collega's en is deze communicatie dus niet via het forum gelopen.
Ik raad je dan ook aan om via de mail contact te houden, zodat dezelfde collega jou kan helpen.

Echter kan ik natuurlijk wel antwoord geven op wat vragen.
Je geeft aan dat je graag wilt weten waar je de specificaties van jouw facturen terug kunt vinden.
Als je inlogt via My Vodafone (via een webbrowser zijn de specificaties het duidelijkst), kun je klikken op Rekeningen > Juli 2017 (of welke maand je wilt inzien). Je kunt daar een overzicht van de rekening vinden maar bijvoorbeeld ook de verbruiksdetails (met wie heb je gebeld en wanneer etc.)
Moch je er nog niet helemaal uitkomen, dan raad ik je aan om even contact met ons op te nemen via de chat, Facebook of Twitter. Mijn collega's nemen het dan nog eens graag met je door.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic