Andere gebruikers met deze vraag

Lisanne87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanmelden of inloggen bij My Vodafone account lukt niet als nieuwe klant

Hallo,

 

Ik heb net sinds vandaag een Vodafone abonnement, maar kan op geen manier aanmelden of inloggen bij My Vodafone.

Als ik in de app wil registreren (want ik ben een nieuwe klant), bestaat er al een account met mijn mailadres. Deze heb ik zelf nog niet aangemaakt.

Als ik dan probeer in te loggen en aangeef dat ik mijn wachtwoord niet meer weet, krijg ik een mail van Ziggo om mijn wachtwoord te veranderen. Ik ben ook klant bij Ziggo en blijkbaar is er al een account voor mij aangemaakt en zijn deze accounts al gekoppeld of iets dergelijks? Dit is/wordt mij nergens duidelijk.

Inmiddels wachtwoord veranderd, inloggen in de app lukt nog steeds niet, met de melding:  'We kunnen je gegevens niet ophalen. Sluit de app af en probeer het opnieuw.' Na talloze keren de app en zelfs de telefoon opnieuw opgestart te hebben lukt het inloggen nog steeds niet.

Als ik wil inloggen op vodafone.nl, dan krijg ik de melding dat ik probeer in te loggen met gegevens van mijn Ziggo account. Niet gek, want die moest ik ook wijzigen toen ik aangaf dat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Maar ik kom op geen manier in mijn Vodafone account.

Het lijkt erop dat ik in een soort loop ben terecht gekomen waarin ik niet kan inloggen, maar ook op geen andere manier in mijn account kan komen momenteel en gegevens wijzigen lijkt niet te helpen.

 

Kan er iemand mij verder helpen? Ik geef graag in een persoonlijk bericht meer gegevens.

 

Groet Lisanne

Andere gebruikers met deze vraag