Hoi
RMB24 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ben geen Android fan maar probeer toch een beetje mee te denken.
Gegevens wissen?Mocht dit niet lukken, dan kun je de app-data te verwijderen. Ga naar Instellingen -> Apps -> Google Play, kies Gegevens wissen in het Opslagruimte-menu. Vervolgens kun je Google Play stoppen via de knop linksboven en de app weer opnieuw opstarten.
Google-account opnieuw instellen?Is het probleem nog niet verholpen, dan raad ik je aan om je Google-account te verwijderen en opnieuw in te stellen. Ga naar de instellingen, dan naar Accounts -> Google. Delete je account en start je toestel opnieuw op.
Maak voor de zekerheid een Back-up, er zullen geen gegevens verloren gaan, maar je weet maar nooit. Na het wissen kan je je account weer toevoegen maar wis daarna nog wel je Cachedata via Instellingen -> Apps -> Alle -> Google Play-services.
Reset je toestel !Dit is wel de laatste stap die ik zou doen, je Android-toestel resetten. Dit doe je via Instellingen -> Back-up maken en terugzetten -> Fabrieksinstellingen herstellen.
Wel even een Back-up maken van je contacten, apps en gegevens, want die worden allemaal gewist.
Succes, ik hoop dat het zo wel lukt.