@Ronaldbeukema, ah, als het inderdaad specifiek met iOS te maken heeft dan hebben wij daar geen informatie over. Apple zal het dan vermoedelijk oplossen in een toekomstige iOS release.
💡 Moderator edit november 2021 💡
We zien dat dit topic de laatste weken hoog in de zoekresultaten staat. Het is dus een probleem bij Apple dat weer veel voorkomt. Daarom hebben we uitgezocht wat dit is en wat je hiertegen kan doen:
De melding is een bekend probleem bij Apple. Ze werken er hard aan om dit op te lossen. De melding komt in enkele landen voor en niet bij elke provider. Dat maakt het lastiger om op te lossen.
Er is een workaround die effect blijkt te hebben; het wissen van je recente belgeschiedenis.
Ga naar het belmenu van je telefoon: 📞
Ga naar Recent
Klik rechtsboven op Wijzig
Klik linksboven op Wis
Je wist hiermee geen gegevens of telefoonnummers, enkel je belgeschiedenis!
Voer daarna een harde reset uit. Hoe je dit doet verschilt per versie iPhone. Kijk op deze pagina wat voor jou van toepassing is.
Tot slot: zorg ervoor dat je altijd de laatste software updates van Apple op je telefoon installeert. Vaak worden dit soort issues bij updates opgelost.