1
Vraag
2
Reacties
kathelijn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Airpods pro voucher na 6 weken nog steeds niet ontvangen

Hi Vodafone, Ik heb een iphone 13 besteld in de preorder en ook gekregen. Ik zou ook een voucher krijgen om airpods pro met 80,- euro korting te bestellen. Ik heb afgelopen 5 weken reeds 6x!!! met jullie gebeld en die voucher zou steeds na 3 dagen worden opgestuurd, ik heb echter nog niks ontvangen. Kunt u voor mij achterhalen wanneer ik de voucher kan krijgen?

Mvgrt, Sander ******

Ik wil hem graag kado doen met sinterklaas dus ik begin nu haast te krijgen.

Iphone 13 besteld op 17 september 2021

Ordernummer: ******** , behorend bij nummer: *********

Mijn nummer:

*********

 

zie ook bijgaande email met de mailing van Vodafone

 

 

 

 

 

Exclusief bij pre-order: € 80 korting op Apple AirPods Pro

 

Als je een van de iPhone 13 toestellen bestelt tussen vrijdag 17 September 14:00 en vrijdag 24 September 07:59 uur, ontvang je uiterlijk 27 September een unieke voucher code en een link naar de shop waar je je AirPods Pro kunt bestellen. Met deze unieke voucher code betaal je niet €239 maar €159!

 

 

Mvgrt, Sander ****

 

 

 

 

 

Exclusief bij pre-order: € 80 korting op Apple AirPods Pro

 

Als je een van de iPhone 13 toestellen bestelt tussen vrijdag 17 September 14:00 en vrijdag 24 September 07:59 uur, ontvang je uiterlijk 27 September een unieke voucher code en een link naar de shop waar je je AirPods Pro kunt bestellen. Met deze unieke voucher code betaal je niet €239 maar €159!

 

 

 

 

Moderator edit: Gegevens verwijderd ivm privacy. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik al een terugkoppeling @kathelijn. Goed nieuws! De winkel in Amsterdam (Ferdinand Bolstraat 94) gaat contact opnemen met je zodra de AirPods Pro op voorraad zijn. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @kathelijn en Sander,

Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Zeker als je hier al zo vaak voor gebeld hebt! Dit zou niet nodig moeten zijn. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Ik heb gelijk even alles erbij gepakt en jouw gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling die hierover gaat. Zij gaan de order erbij pakken en uitzoeken waarom er nog niks verstuurd is. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar jou en/of naar mij toe. Indien je aan de voorwaarden voldoet van deze actie, worden de oordopjes binnen enkele dagen naar de dichtsbijzijnde winkel. Dit is de winkel: Ferdinand Bolstraat 94 in Amsterdam. Zodra de winkel de oordopjes ontvangen hebben, zullen zij met jou contact opnemen via 1 van de 2 nummers. Mocht je in de tussentijd een terugkoppeling krijgen, laat je het dan ook weten? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik al een terugkoppeling @kathelijn. Goed nieuws! De winkel in Amsterdam (Ferdinand Bolstraat 94) gaat contact opnemen met je zodra de AirPods Pro op voorraad zijn. 

kathelijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Steven, Dat is super nieuws! Ik had je meteen moeten contacten dat had veel tijd gescheeld!

ik wacht het bericht van de winkel af

veel dank, Sander

kathelijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steven, Ik heb nog geen bericht gehad van de winkel klopt dat?

Grt, Sander

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het kan zijn dat deze niet voorradig zijn @kathelijnDe winkel in Amsterdam (Ferdinand Bolstraat 94) gaat contact opnemen met je zodra de AirPods Pro op voorraad zijn. 

kathelijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steven, Zou jij eens willen informeren? Ik wil de airpods pro graag voor Sinterklaas aan mijn dochter geven maar ik begin me nu wel echt zorgen te maken of het wel gaat lukken.

Grt, Sander

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk met de winkel gebeld voor je. Ze zijn je niet vergeten! Helaas zijn de Airpods Pro op dit moment niet voorradig en durven ze niet aan te geven wanneer deze weer geleverd gaan worden @kathelijn
Ik ben hierover ook intern in overleg gegaan. De winkel gaat kijken of het mogelijk is om de Airpods Pro uit een andere winkel te halen voor je. Zij zullen hierover ook contact met je opnemen. Mijn excuses hiervoor! 

Chickensoup

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Steven,

 

Ik bevind me ongeveer in dezelfde situatie als Sander.  Eerst ben ik weken bezig geweest om de voucher te kunnen ontvangen. Vervolgens ben ik vorige maand eindelijk op de lijst van de winkel in Assen toegevoegd. Nu zijn we alweer een maand verder en heb ik nog steeds geen bericht… ik vind het jammer dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Aangezien ik veel werk in de trein zou ik de AirPods graag willen hebben! Ik hoop dat je iets voor mij kunt betekenen.


Groeten, Jamy

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Chickensoup,

 

Goed dat je even contact opneemt! Her en der wordt er inderdaad op nieuwe voorraad gewacht. Ik kan geen beloftes maken, maar ik ga kijken of ik een update hierover kan krijgen, dan laat ik het direct weten.

Chickensoup

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is fijn @Alex, dank je wel! 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Chickensoup
Mijn collega @Alex heeft mij hiervoor benaderd. Om te achterhalen wat er precies al gedaan is en waar het mis gaat, heb ik meer informatie nodig. 
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht:
* Voor- en achternaam
* Adres en postcode
* Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
* E-mailadres en mobielnummer
* Ordernummer
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, kan ik dit intern doorspelen naar de juiste afdeling. 

Chickensoup

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb je een bericht gestuurd @Louis!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Chickensoup. Ik heb de situatie gelijk doorgespeeld naar de desbetreffende afdeling die hierover gaat. Zij gaan hierover schakelen met de winkel. Mocht ik meer informatie krijgen, dan laat ik it weten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik een terugkoppeling gekregen @Chickensoup.
De winkel gaat kijken of het mogelijk is om de Airpods Pro uit een andere winkel te halen voor je. Zij zullen hierover ook contact met je opnemen. Mijn excuses hiervoor! 

Chickensoup

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, dank je wel @Louis!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@kathelijn ben jij inmiddels gecontacteerd en heb je de Airpods al kunnen halen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic