1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kastnaardemuur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar blijven mijn airpods?

Leuk zo’n vodafone red unlimited abonnement waarbij je gratis airpods krijgt! Nou, deze jongen meteen bestellen. Gaat makkelijk, zo geregeld. Leuk PostNL linkje en wachten op dat pakketje. Alleen heb ik tot op heden dat pakketje nooit gezien. De levering zou op 10 oktober zijn. PostNL geeft aan dat er iets misgegaan is en dat Vodafone contact met ze moet opzoeken.

Enfin, je zoekt contact op met de klantenservice van Vodafone, internationaal gerespecteerd bedrijf. Ondertussen de tel kwijt hoeveel mensen ik gesproken heb. Ze zullen het allemaal wel even regelen, wat precies is mij nog steeds onduidelijk. Of ik na een maand terug wil bellen, want we moeten PostNL wel even de tijd geven om het uit te zoeken. Deze clown heeft daadwerkelijk netjes een maand gewacht.

Steevast is de eerste suggestie, zoek maar uit met PostNL. PostNL kan mij niet helpen, want ik ben niet hun opdrachtgever /klant, dat is Vodafone. 

Enfin, na een maand opnieuw contact opgenomen en toen heeft iemand eindelijk bedacht om een case aan te maken. Vijf werkdagen wachten meneertje, binnen die tijd neemt de afdeling contact met je op. Na twee weken toch maar zelf weer contact opgenomen, is de case bij de verkeerde afdeling neergezet. Mevrouw zal het wel even fixen. Vijf weekdagen wachten meneertje, binnen die tijd neemt de juiste afdeling contact met je op.

Vodafone, waar zijn mijn AirPods? Alsjeblieft, ik wil gewoon mijn AirPods.

3 Reacties 3
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 14Likes

Goedemiddag @Kastnaardemuur, welkom op de Vodafone Community! 😄

Wat een verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je er bijna wel klaar mee bent. Ik help je graag verder om alsnog de AirPods te krijgen!

Zou je de volgende gegevens in je profiel willen zetten?

- Mobiele nummer
 - Ordernummer
 - Afleveradres
 - Naam, adres, woonplaats

Gebruik het veld Persoonlijke opmerkingen (privé) voor het ordernummer.

Kastnaardemuur
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha Marco,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 106Posts
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Dankjewel @Kastnaardemuur 

Ik heb contact gehad met de betreffende collega's en zij gaan nu een pakketje inpakken met nieuwe Airpods en deze naar je toesturen.

Zodra het pakket ons magazijn verlaat krijg je communicatie van ons per e-mail 🙂 Zo kun jij je pakketje bij PostNL in de gaten houden.

Veel plezier met de nieuwe Airpods!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic