Leuk zo’n vodafone red unlimited abonnement waarbij je gratis airpods krijgt! Nou, deze jongen meteen bestellen. Gaat makkelijk, zo geregeld. Leuk PostNL linkje en wachten op dat pakketje. Alleen heb ik tot op heden dat pakketje nooit gezien. De levering zou op 10 oktober zijn. PostNL geeft aan dat er iets misgegaan is en dat Vodafone contact met ze moet opzoeken.
Enfin, je zoekt contact op met de klantenservice van Vodafone, internationaal gerespecteerd bedrijf. Ondertussen de tel kwijt hoeveel mensen ik gesproken heb. Ze zullen het allemaal wel even regelen, wat precies is mij nog steeds onduidelijk. Of ik na een maand terug wil bellen, want we moeten PostNL wel even de tijd geven om het uit te zoeken. Deze clown heeft daadwerkelijk netjes een maand gewacht.
Steevast is de eerste suggestie, zoek maar uit met PostNL. PostNL kan mij niet helpen, want ik ben niet hun opdrachtgever /klant, dat is Vodafone.
Enfin, na een maand opnieuw contact opgenomen en toen heeft iemand eindelijk bedacht om een case aan te maken. Vijf werkdagen wachten meneertje, binnen die tijd neemt de afdeling contact met je op. Na twee weken toch maar zelf weer contact opgenomen, is de case bij de verkeerde afdeling neergezet. Mevrouw zal het wel even fixen. Vijf weekdagen wachten meneertje, binnen die tijd neemt de juiste afdeling contact met je op.
Vodafone, waar zijn mijn AirPods? Alsjeblieft, ik wil gewoon mijn AirPods.