1
Vraag
2
Reacties
Arianne81

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vodafone inruildeal ism Likewize

Vodafone bied de inruildeals aan in combinatie met een aanschaf van een nieuwe telefoon. In mijn geval de S24 Ultra en daar zou ik mijn oude toestel de Flip 5 op inruilen.

Deze heb ik aangetekend verstuurd naar Vodafone Inruildeals op de Daelderweg 21 6361 HK NUTH en deze is op 16 september.

Eerst kreeg ik steeds mails dat mijn telefoon nog niet ontvangen was en als ik aanspraak wil maken op de inruildeal dat ik de telefoon binnen 5 werkdagen moet opsturen. Ik heb twee keer gemaild en twee keer het track en tracenummer moeten doorgeven. Aan de hand daarvan geven ze aan dat het ontvangen is, maar dat het zo druk in het magazijn is dat de daadwerkelijke bevestiging nog op zich laat wachten.

Nu zijn we een maand verder en helaas nog steeds geen bevestiging ontvangen voor de daadwerkelijk ontvangst en/of de daadwerkelijke waarde. Nu dacht ik eens google op review Likewize, nou daar vind je alleen maar slechte reviews.

Nu is mijn vraag krijg ik het überhaupt wel uitgekeerd of moet ik mijn telefoon weer op gaan halen? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Arianne81 

Allereerst bedankt voor je geduld. Ik heb eindelijk nieuws! Het heeft wat voeten in de aarde gehad, aangezien het toestel kwijt is geraakt. Ze hebben het toestel proberen op te sporen, maar helaas is deze niet boven water gekomen. In ieder geval is de uitbetaling voor het volledige bedrag in het systeem gezet en goedgekeurd. Naar verwachting staat het bedrag eind deze week / begin volgende week op je rekening! 🙂 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Fantastisch om te horen @Arianne81 en lief dat je dit hier terugkoppelt! 🙂 Ik ben blij dat we het via deze weg samen tot een goed einde hebben kunnen brengen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je mij hier te vinden.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Arianne81, welkom hier!

Wat gek dat je het bedrag nog niet uitgekeerd hebt gekregen. Normaliter wordt je toestel na ontvangst binnen 14 dagen geïnspecteerd en volgt de uitbetaling. Ik zet dit dan ook graag voor je uit bij mijn contactpersoon binnen LikeWize. Wil je mij hiervoor de track&trace code toesturen + een screenshot van de track&trace + het registratienummer bij LikeWize? Dan ga ik er voor je achteraan. 

Hopelijk heb je de topics op de Community hierover ook gezien waarbij dit eigenlijk altijd tot een goed einde is gebracht. Wellicht geeft je dit wat een positiever gevoel dan de slechte reviews die je via Google hebt gelezen. 

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

*Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy* 

Track en trace nummer is 3SOPKC646984165

Ja ik zag van sommige dat er een uitbetaling aankwam. Nou op goede hoop van zegen 😊

Alvast erg bedankt voor uw inzet.

Met vriendelijke groet,

Arianne Vos

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Weet niet of het wel verstandig is om je privegegevens online te zetten.

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Je hebt helemaal gelijk. Wist ook niet helemaal dat het openbaar stond. Maar weet jij misschien hoe ik dit nog kan aanpassen? 

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Misschien op het driehoekje klikken hopelijk kan je dan je bericht nog aanpassen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Arianne81, goedemorgen!

Bedankt voor het toesturen van de Track&Trace. Ik heb je afbeelding verwijderd vanwege privacy redenen (jouw adres was zichtbaar). Heb je voor mij zoals gevraagd nog het registratienummer bij LikeWize? Die zie ik graag tegemoet, zodat ik het voor je kan uitzetten 🙂

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi hoi, goedemorgen. Ja super! Dank je wel. Ik kreeg het niet meer voor mekaar 😅

Oohh het nummer stond ook in de aanhef van het adres waar het pakketje heen is gegaan.

Maar bij deze is het nummer 6398167

Hartelijk dank alvast voor alle gedane moeite.

Met vriendelijke groet,

Arianne 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Ah, super dat je zo vlot reageert @Arianne81! Ik heb alles voor je uitgezet naar mijn contactpersoon binnen LikeWize. Zodra ik een update heb, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Uiteraard 😉 je bent al zo behulpzaam. Vlot reageren is het minste wat ik kan doen.

Fijn, ik wacht het af.

Wordt vervolgd ☺️

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Arianne81 
Even een berichtje om je te laten weten dat de situatie is doorgestuurd, maar we helaas nog geen update hebben ontvangen. Uiteraard zit ik er voor je bovenop, blijf ik om updates vragen en hoor je van mij als er concreet nieuws is.

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Cecilia,

Helaas heb ik ook nog niks vernomen. 

Hartelijk dank voor je inzet en ik hoor het heel graag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Arianne81 

Allereerst bedankt voor je geduld. Ik heb eindelijk nieuws! Het heeft wat voeten in de aarde gehad, aangezien het toestel kwijt is geraakt. Ze hebben het toestel proberen op te sporen, maar helaas is deze niet boven water gekomen. In ieder geval is de uitbetaling voor het volledige bedrag in het systeem gezet en goedgekeurd. Naar verwachting staat het bedrag eind deze week / begin volgende week op je rekening! 🙂 

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Cecilia,

Ik zat er toevallig net aan te denken. Had idd nog niks gehoord. Wat fijn dat jij er zo achteraan gegaan bent voor mij. Helemaal nu ik verneem dat mijn toestel kwijt is geraakt en zelfs na ik het aangetekend verstuurd heb. Ik schrik hier best van. Maar dat alles is goedgekeurd en klaar staat om uitbetaald te worden klinkt als muziek in de oren. Hartelijk dank voor je inzet. Zonder jou zou het niet tot een uitbetaling zijn gekomen. Al moet ik de bijschrijving uiteraard nog krijgen. Zodra die is bijgeschreven zal ik aangegeven dat dit het antwoord is op mijn vraag zodat deze topic gesloten kan worden.

Nogmaals hartelijk dank voor alle gedane moeite. Ik zal laten weten zodra heb bij mij is bijgeschreven 😉

Met vriendelijke groet,

Arianne

Arianne81
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen Cecilia,

Ik wil even het goede nieuws delen dat vandaag het betreffende bedrag is bijgeschreven. Hartelijk dank voor je inzet en hulp. Zonder jou denk ik niet dat het was gelukt. Nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Arianne 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Fantastisch om te horen @Arianne81 en lief dat je dit hier terugkoppelt! 🙂 Ik ben blij dat we het via deze weg samen tot een goed einde hebben kunnen brengen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je mij hier te vinden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Altijd fijn om goed nieuws berichten te lezen. En nu heel hard denken waar je het geld aan kan uitgeven tijdens de feestdagen 😉. Veel plezier en wat goed dat Cecilia je heeft kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic