1
Vraag
2
Reacties
Marcoz17

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik voLTE inschakelen op de Google Pixel 7?

Hallo. Ik heb als sins ik de Google Pixel probleem met bellen na 10 min ongeveer wordt de lijn verschrikkelijk slecht gekraak en zo. Bel ik de persoon opnieuw dan heb nergens last meer van. Ik bel ook via 2g  als ik bel heb ik ook geen internet meer maar zet ik 2 g uit dan kan ik niet bellen en gebeld worden. Ik las online dat volte aan moet staan heb iemand idee hoe ik dat aankrijgt of is dat probleem van Vodafone? Ik weet het niet maar ben wel klaar mee. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3569Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @Marcoz17, goedemorgen!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zag dat VoLTE niet stond ingeschakeld bij jouw instellingen. Dit heb ik zojuist in orde gemaakt. Jouw toestel is geschikt voor bellen via wifi / 4G (VoLTE / VoWiFi). Als je met een uurtje jouw toestel volledig opnieuw opstart, dan zou je dit moeten kunnen inschakelen met de tips van @xJBx. Kijk ook voor meer informatie over VoLTE en VoWiFi op deze pagina. Kom je er vervolgens nog niet helemaal uit? Je bent altijd welkom in één van onze winkels. Dan helpt mijn collega je daar graag verder om dit in te stellen.

Bekijk in context

Marcoz17
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yessssssss hij doet het het staat nu aan inderdaad ook bij ism staat nu beschikbaar idd en als ik nu voicemail belt kan ik idd gewoon op internet. Hopelijk kan nu zonder gekraak en gezeur weer bellen. Ik had Google ook al gevraagd met hulp maar nu werkt het helemaal top bedankt Cecilia 

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx

Raadgever
  • 111Posts
  • 7Oplossingen
  • 35Likes

Om volte aan te zetten kan je de volgende stappen HIER vinden

Marcoz17
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Maar die knop heb ik niet in mijn telefoon. 

xJBx

Raadgever
  • 111Posts
  • 7Oplossingen
  • 35Likes

Die link was voor een pro versie zag ik net.

Weet niet welke versie je hebt, maar je kan 1 van deze proberen:

Pixel 7

Pixel 7a

Marcoz17
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wederom bedankt voor je reactie maar wet ze daar laten zien zo ziet het er bij mij niet uit. Ben naar de zelfde plek gegaan. Met wat je gestuurd had maar dan zie je dit bij mijn staan. Maar heb even overzicht van me telefoon dan zie je dat bellen via lte niet geregistreerd is 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3569Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @Marcoz17, goedemorgen!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zag dat VoLTE niet stond ingeschakeld bij jouw instellingen. Dit heb ik zojuist in orde gemaakt. Jouw toestel is geschikt voor bellen via wifi / 4G (VoLTE / VoWiFi). Als je met een uurtje jouw toestel volledig opnieuw opstart, dan zou je dit moeten kunnen inschakelen met de tips van @xJBx. Kijk ook voor meer informatie over VoLTE en VoWiFi op deze pagina. Kom je er vervolgens nog niet helemaal uit? Je bent altijd welkom in één van onze winkels. Dan helpt mijn collega je daar graag verder om dit in te stellen.

Marcoz17
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yessssssss hij doet het het staat nu aan inderdaad ook bij ism staat nu beschikbaar idd en als ik nu voicemail belt kan ik idd gewoon op internet. Hopelijk kan nu zonder gekraak en gezeur weer bellen. Ik had Google ook al gevraagd met hulp maar nu werkt het helemaal top bedankt Cecilia 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic