1
Vraag
2
Reageer en help mee
Oeggoe99

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Status onbekend bestelling

17 september apple watch bestelt.  Er staat nog steeds dat bij mijn bestelling dat de status onbekend is. Terwijl ik mijn vader als gebruiker heb gekoppeld aan mijn account, die heeft later dan ik iPhone 16 besteld maar bij hem staat er totaal wat anders? (Ja ik weet dat het de levertijd langer is etc.)  Is überhaupt me bestelling van de smartwatch wel goed aangekomen of is dit puur wegens geen voorraad en levering etc etc maar de bestelling is wel goed gekomen?

 

11 Reacties 11
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 82Posts
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Hey @Oeggoe99! Als er verder niets gedeeld is rondom de Apple Watch, snap ik zeker dat je je afvraagt wat nu de status is. We kijken graag met je mee om dit duidelijk te krijgen.

Zou je voor mij het ordernummer in je profiel kunnen plaatsen? Dan kan ik vanuit daar mee inzien! Al voor vast bedankt!

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey @Ryan  mijn bestelnummer heb ik in mijn profiel geplaatst xxx331. Het gaat om apple watch series 10, 46mm jet black.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 82Posts
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Dankjewel! Deze order is al goed gekeurd en ik zie geen mail rondom een vertraging. Conclusie, dit had al verstuurd moeten zijn. Hiervoor mag je 0362052142 bellen. Ze zijn geopend van Maandag - Vrijdag 8:00 - 20:00 en Zaterdag: 8:00 - 18:00. Zij hebben meer duidelijkheid rondom deze order. 

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En ik maar wachten etc. bedoel je met je conclusie, dat ik het al binnen zou moeten hebben? 😅

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 82Posts
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Correct @Oeggoe99! De order was al van 17 september, daar had allang beweging in moeten zitten. Als je Status order belt, waarvan ik het nummer meegegeven heb, kunnen zij er beweging in krijgen!

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is fijn, ik ben tot 5 aan het werk, ik zal daarna direct bellen. @Ryan  bedankt en hopelijk krijg ik hem snel en hoef ik weer niet voor niks te wachten....

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mocht straks de nummer of iets verkeerd zijn, kan ik dan jou @Ryan , een berichtje sturen of even bellen naar klantenservice?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 82Posts
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Ja hoor, je mag altijd berichten @Oeggoe99! Ook kan je de reguliere klantenservice bellen op 0800-1884 of 1200 (vanaf mobiele nummer) en vragen naar de afdeling Status Order, dan kan je doorverbonden worden en ben je er ook.

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gebeld, dame van order zei dat wegens geen levering van apple maar geduldig moet wachten… 😕

Oeggoe99
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb je een berichtje gestuurd @Ryan 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 82Posts
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Hey @Oeggoe99 Ik heb je berichtje gezien. Als de dame heeft gezegt dat dit vanuit de levering van Apple is, ben ik bang dat dit inderdaad wat langer zou duren. Ik vind het alleen jammer dat er geen mailtje verstuurd is rondom een enige vetraging. Wij ontvangen de materiaal in dit geval in een grote voorraad, dus daarom speelt er een vertraging met de levering. Jammer! 

Heb navraag gedaan, alleen gaat het om alle kleuren en types die vertraging opgelopen zijn.
Zodra er weer voorraad is, ontvang jij een mailtje rondom de levering. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic