1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allemaal!

Heb jij een iPhone 14 besteld en wil je graag weten wanneer je het pakketje kan verwachten? Ga dan snel naar de levertijdenpagina. Deze pagina wordt iedere dinsdag voorzien van een update.

334 Reacties 334
Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Cecilia dat is juist het hele probleem. Jullie leveren niet. En elke medewerker zegt iets anders. Succes met jullie zooitje ✌🏻

Jim-026

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zojuist een sms gekregen van Vodafone. 
mijn iPhone wordt geleverd in: hou je vast, eind week 42. Dat is over meer dan een maand.  Wat een ongelofelijk lulverhaal met al die levertijden. @Cecilia . Ik zou de website maar vast weer aanpassen. Wat een vertoning dit zeg. 

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Diep..maar dan ook echt diep en diep triest hoe je je klanten met dit klotebericht ze NU pas afscheept!!! Fatsoensnormen zijn er helaas dus niet. Ik krijg ook geen bericht en moet maar via een communitypagina (waar ik net zo goed niet op zo kijken) dit lezen. Schaam jullie!🤡

mcdv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op 9 september om 14.00 heb ik een pre-order geplaatst. Vervolgens wordt op 16 september deze zonder reden geannuleerd en word er een nieuwe order geplaatst (waarschijnlijk achter in de rij geplaatst) en nu krijg ik te horen dat deze eind week 42 wordt verwacht. Nota bene heb ik (na lang wachten) met een medewerker gesproken met het volgende bericht: 'meneer u heeft geluk! Ik zie dat Dynalogic nog geen afspraak heeft gemaakt met u, wat betekent dat u bij de eerste uitleverronde zit'. Als ik had geweten dat dit zo'n puinhoop zou zijn, had ik mijn Iphone direct bij Apple besteld. Ontzettend teleurstellend...

MichelKip

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@mcdvja maar dat heb je niet.. omdat je 120euro wilde besparen.. tja dan moet je soms even wachten.. ;-)!  so be it man.. ergere dingen in de wereld dan je telefoon niet optijd krijgen :)!

 

mcdv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je geweldige bijdrage! Puur uit nieuwsgierigheid: waar is je aanname op gebaseerd?

IKON

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik snap de frustratie van sommige community members wel heel goed. Sta er zelf iets milder tegenover, maar ben ook aardig gefrustreerd, omdat de communicatie gewoon zeer slecht is en je merkt dat het proces gewoon chaos is. Dit terwijl jullie toch elk jaar te maken krijgen met meerdere product launches (op zijn minst 2 grote: Samsung en Apple). 

 

Op de hier geplaatste link voor levertijden was in de eerste paar dagen helemaal geen sprake van een overzicht van actuele levertijden. Voorraden worden niet gecommuniceerd en ik vraag me af of jullie ze zelf wel weten, want het lijkt erop alsof jullie gewoon zoveel mogelijk orders proberen te harken en na de chaos wel zien wat er overblijft of niet. Er is sprake van zeer weinig transparantie en mensen krijgen dan na anderhalve week wachten een sms dat ze nog 4 weken moeten wachten. Het voelt eerlijk gezegd een beetje ondegelijk en kan me voorstellen dat je niet wilt dat nieuwe klanten je zo leren kennen. Maar tevens bestaande klanten niet behandelen wilt. Ik ben zelf al meer dan 15 jaar klant, maar voel me elke keer als er contact moet zijn weer totaal onbelangrijk voor jullie. Dat vind ik toch een beetje jammer.

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@IKON Kan me helemaal vinden in dit. Wat de situatie alleen voor mij nog anders maakt is dat ik geen smsjes heb gekregen. 0!

00xx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

12EAADAC-BB93-4FF7-BC35-3771571AF064.jpeg

Wat leuk, nog steeds geen sms ontvangen.

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de klantenservice wederom een bericht gestuurd waarom ik ook nog geen sms heb gekregen. Met een hele slechte smoes was er een grote storing. Apart dat ze je daarover niks kunnen laten weten. Dus als antwoord gekregen dat ik rond 15 uur een sms zou krijgen. Een keer raden wat ik niet heb gekregen…

bizar ook dat als je gisterenavond een bericht stuurt je negeren en zodra ik vanmiddag opnieuw een bericht stuur over het feit dat ik geen sms heb gekregen, reageren ze plots binnen 10 minuten. Vermoeiend bedrijf hoor🥱

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Heeft iemand hier ook bijv problemen met de nieuwe iPhone? Bij het overzetten van de gegevens was het goed. Tot alles klaar ging die blank out. Reset gedaan. Ging die weer aan. Vandaag ging die ineens uit. Nog meer met dit probleem?

00xx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het is een bekende probleem op dit moment bij Apple. 

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Oeff wat irritant zeg

RickJHollander

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, tot nu toe altijd goed te woord gestaan door de klantenservice van Vodafone. Afgelopen week een SMS ontvangen dat ik deze week de nieuwe iPhone kon verwachten. Tot op heden geen informatie mogen ontvangen. Klantenservice kan ook niet meer vertellen. Ik wacht af, maar wel zonde dat de informatielijn zo onduidelijk is.

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Inmiddels een week verder en nog steeds m'n geld niet terug van de iPhone die Vodafone niet leverde.
Begint bijna op oplichting te lijken...

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb je dan al betaald??? Ik die verleng betaal de maand erna pas

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Niels_G2000 Yep een flinke aanbetaling gedaan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Joshoon Zat je eindelijk dit jaar bij de eerste uitlevering en dan eindigt het op deze manier. De levering via Dynalogic is op basis van je verhaal niet van een leien dakje gegaan waardoor de bestelling nu is geannuleerd. Helaas heeft Vodafone geen invloed op de levering van Dynalogic of andere vervoersbedrijven. Zodra een zending is overgedragen is het vervoersbedrijf verantwoordelijk voor de aflevering. Je kunt hiervoor dan ook een klacht indienen bij Dynalogic over de gang van zaken. 

Wat betreft de aanbetaling hoor je dat natuurlijk van ons terug te krijgen. Neem hiervoor even contact op via 0800 - 0560.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @lievemandie 
Heb je iOS 16.0.1 geïnstalleerd? Ik weet niet of het daar aan ligt hoor, kan zijn dat je die al wel hebt geïnstalleerd 🙂 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Cecilia @Tja Dat is wat jullie dus de hele tijd al doen, alles naar elkaar toe schuiven. 
jullie kiezen er voor om met dat vreselijke Dynalogic samen te werken. Vervolgens als het bij hun fout gaat annuleren jullie mijn hele order. 

zit al de hele tijd achter mijn geld aan, en jullie klantenservice kan niks voor mij doen. Ik moet maar het mailtje afwachten die niet beantwoord wordt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic