1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Pre-order de iPhone 14 telefoons, koop jij hem?

Vanaf 9 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max bij Vodafone. In de tussentijd lees je alles over de nieuwste iPhones hier.


De iPhone 14 telefoons zijn net aangekondigd door Apple en vanaf 9 september om 14:00 ook te pre-orderen bij Vodafone! Lees hier alles over de nieuwe iPhone 14 telefoons en check welke nieuwe iPhone binnenkort in jouw broekzak zit. De iPhones 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober.


Seintje voor als het zover is?
Meld je aan en Vodafone stuurt je eenmalig een mailtje en een sms zodra je de iPhone 14 kunt pre-orderen bij Vodafone.

Meer informatie over deze toestellen, zie deze pagina van Vodafone. 

Wil jij hier meer over kwijt of heb je vragen, stel ze gerust hier op de community. Medewerkers van Vodafone helpen graag met een antwoord. 

image.png
iPhone 14


- 6.1" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png

iPhone 14 Plus

- 6.7" scherm, 60Hz
- A15 Bionic Chip
- 128,256 of 512 GB opslag
- Twee camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars




image.png
iPhone 14 Pro

- 6.1" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars



image.png


iPhone 14 Pro Max

- 6.7" scherm, 120Hz
- A16 Bionic Chip
- Always on Display
- 128,256,512 of 1012 GB opslag
- Drie camera's (achterkant) - Eén camera (voorkant)
- Beschikbaar in zwart, wit, blauw, rood en paars

334 Reacties 334
Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nou @Jim-026  kijk nu maar eens. Denk dat je je kapot schrikt.. iPhone 14 pro max 256GB is van 1-2 weken terug naar 3-4 weken gegaan. Ik heb meteen gebeld en zaterdag of dinsdag kan ik de telefoon verwachten zonder dat ik een sms heb gekregen. De vrijdag en maandag komen de telefoons namelijk binnen volgens de medewerker die ik heb gesproken zojuist. Ben benieuwd..wordt vervolgd!!

Jim-026

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Niels_G2000 , ik heb zojuist mijn contract binnen gekregen met de melding dat hij klaar ligt voor PostNL. Verwacht hem dus 1 deze dagen wel binnen inderdaad! 

Niels_G2000

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jim-026 wanneer heb je besteld?

Jim-026

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Niels_G2000  12-09, krijg net bericht dat m'n telefoon bij post NL ligt en deze kant uit komt. Dus morgen zal hij dan eindelijk komen.

Cdiddy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Received a text message update this morning confirming the delivery of my second order arriving this week. Just hope this time it does arrive safely in my hand. 

BFEA9F06-4D7B-414A-89A8-8870F2E513BD.jpeg

Yc007

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg een tijd geleden een bericht dat mijn Iphone geleverd zou worden in week 46. Helaas niets ontvangen deze week... Is er ergens iets mis gegaan?

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Yc007 
Ik denk dat het te maken heeft met deze topic. Ook Vodafone heeft hier last van en daarom kan het langer duren voor je je toestel krijgt. Wanneer? Zie deze pagina

Yc007

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie! Ik heb dat topic zeker gelezen, maar ik heb mijn sms bericht over de levering ontvangen NA dit bericht. Verder ook geen update meer ontvangen met een eventuele vertraging.

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Ik kan je er niet veel over zeggen, werk niet bij Vodafone. Op de voorraad pagina staat alle informatie over de verzendingen. Waarom je een sms hebt ontvangen en nog niet het toestel, dat weet ik niet. Misschien heeft Vodafone minder toestellen gekregen dan ze hadden verwacht. Misschien dat @Cecilia met je mee kan kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Yc007

Wat vreemd dat je een SMS hebt ontvangen, maar het toestel nog niet geleverd is. Als ik achter de schermen kijk, dan zie ik dat het gaat om de Apple Iphone 14 Pro 256GB Purple. De bestelling is op 8 november geplaatst en staat bij ons momenteel in de backend vanwege de levering van het toestel. Op basis van onze levertijden pagina hebben bestellingen welke geplaatst zijn na 4 november een levertijd van 3 tot 4 weken. Deze periode is nog niet verstreken. 

 

Ik wil je dan ook vragen om nog even geduld te hebben. De bestelling staat in ieder geval goed in ons systeem en hopelijk zal de levering dan ook snel volgen. 

Yc007

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia , bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb inderdaad op 10 november een bericht ontvangen dat de levering van mijn Iphone gepland staat voor eind week 46, vandaar mijn verwarring. Maar ik kan er dus vanuit gaan dat ik uiterlijk 8 december de Iphone geleverd heb gekregen dan? 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

@Yc007 Yes, uiterlijk 8 december moet je jouw prachtige iPhone in huis hebben. Hopelijk zelfs iets eerder. Houdt in ieder geval ook onze levertijden pagina in de gaten. Deze wordt iedere dinsdag geüpdatet. 

Co Nguyen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia! Ik heb de iPhone 14 pro max besteld op 22 november en had een bericht gekregen dat het eind week 48 geleverd zou worden..... Heb het nog steeds niet dus wanner kan ik verwachten dat het geleverd gaat worden?

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Co Nguyen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

@Cecilia kan je niet meer vertellen dan wat er op deze pagina staat van Vodafone over de leveringen van de iPhone. Let er op, Apple had moeite met leveren van de iphone 14 Pro (Max), dus er kan vertraging zijn in de levering aan Vodafone. 

Dit even als extra info. Zodra Cecilia je bericht heeft gelezen dan zal ze je wel verder berichten. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Co Nguyen.  Ik heb inderdaad helaas niet meer informatie, zoals @Energieboy ook al aangeeft. Zodra er meer bekend is, hoor je hier natuurlijk over. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic