1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jane1231

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meldingen whatsapp niet compleet

 

Sinds ik mijn reservekopie heb overgezet op mijn nieuwe iPhone 13 en de iPhone heb geüpdatet naar IOS 16, ontvang ik niet meer al mijn meldingen op Whatsapp. 

Vaak gaat het goed en ontvang ik de meldingen op mijn beginscherm,  in het meldingencentrum en als badges.

Maar af en toe krijg ik niet alle meldingen binnen op mijn beginscherm en in het meldingscentrum, maar wel als badges. Het is dan vaak zo dat een deel van de meldingen uit 1 chat wel binnenkomt, maar een deel niet. 

Stel dat iemand 5 berichten stuurt, dan komen maar 2 berichten op mijn beginscherm en in mijn meldingscentrum, maar er staan wel 5 badges bij de app. Af en toe is het zelfs dat ik GEEN meldingen op mijn beginscherm en in mijn meldingscentrum krijg, maar wel badges krijg bij de app. 

 

Ik heb al heel veel geprobeerd zoals de app verwijderen, de meldingen aanpassen/opnieuw aanzetten, mijn telefoon opnieuw opstarten en resetten, maar niks helpt. 

 

Heeft iemand hier ook last van en toevallig al een oplossing gevonden?

Of enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

 

Bedankt!

 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Jane1231 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er is eigenlijk maar 1 site die je kan helpen met dit probleem op te lossen, en dat is de site van Whatsapp zelf. Dit is namelijk een losstaande app en voor vragen over een app, in dit geval Whatsapp, moet je echt bij die app ontwikkelaar zijn. Zoals je weet heeft Apple nieuwe notificatie mogelijkheden aangemaakt, misschien zit er daar iets in niet helemaal goed. Voor de notificatie mogelijkheden zou je eens kunnen kijken op de website van Apple. Je zou eens kunnen kijken in je toestel onder instellingen en dan onder focus. Er is zoveel aan te passen in de iPhone dat het soms lastig zoeken is. Maar op zich, als je vragen hebt over Whatsapp, dan zou je even op hun site kunnen kijken. Over de iPhone zelf zou je dus kunnen kijken onder Focus en/of Meldingen en de app zelf voor meldingen. Anders zou je ook Apple kunnen vragen voor meer informatie.

Maar wie weet zijn er nog meer iPhone freaks die hier een antwoord op heeft?!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic