1
Vraag
2
Reacties
etiennev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G niet op iPhone 11 misleidende informatie.

De informatie op de Vodafone webshop is m.i. misleidend, ik heb gekozen voor een iPhone 11 (12 was nog niet leverbaar toen) er staat dan bij Vodafone Red het 5G icoontje, nu nog steeds, maar het gekozen toestel is helemaal niet voor 5G geschikt weet ik nu, dat is misleiding. Ik begrijp wel dat jullie netwerk 5G is maar als de gekozen combi niet 5G is kun je niet beschikken over de aangeboden service…...erg jammer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @etiennev ,

Ik snap dat je wellicht afvraagt waarom er 5G staat. Je bent er al achter gekomen dat de iPhone 11 line-up geen 5G ondersteund, de reden waarom je 5G ziet staan bij ieder RED abonnement is omdat je dit erbij krijgt. Daardoor kunnen huidige RED gebruikers kiezen voor bijvoorbeeld de iPhone 12 zonder extra te moeten betalen voor 5G. Bij de specificaties van ieder toestel staat of het toestel 4G of 5G compatibel is.

Sommige providers en de Start abonnementen bieden 5G aan als een add-on (je betaald een x aantal euro's voor 5G extra).

Als je klikt op het info ballonnetje bij de RED abonnementen tref je de volgende informatie aan:

Vodafone 5G

Ons netwerk is er klaar voor. 5G is nu al door ruim 80% van de Nederlanders in hun woonplaats te gebruiken. Om het te gebruiken heb je 3 dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G. Dus met een 5G-toestel en een Red abonnement gebruik je automatisch 5G. Zonder 5G-toestel maak je natuurlijk gewoon gebruik van ons krachtige 4G netwerk.

Meer weten? Lees alles over 5G.

Je feedback wordt zeker meegenomen. Maak er voor nu een mooi weekend van!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @etiennev ,

Ik snap dat je wellicht afvraagt waarom er 5G staat. Je bent er al achter gekomen dat de iPhone 11 line-up geen 5G ondersteund, de reden waarom je 5G ziet staan bij ieder RED abonnement is omdat je dit erbij krijgt. Daardoor kunnen huidige RED gebruikers kiezen voor bijvoorbeeld de iPhone 12 zonder extra te moeten betalen voor 5G. Bij de specificaties van ieder toestel staat of het toestel 4G of 5G compatibel is.

Sommige providers en de Start abonnementen bieden 5G aan als een add-on (je betaald een x aantal euro's voor 5G extra).

Als je klikt op het info ballonnetje bij de RED abonnementen tref je de volgende informatie aan:

Vodafone 5G

Ons netwerk is er klaar voor. 5G is nu al door ruim 80% van de Nederlanders in hun woonplaats te gebruiken. Om het te gebruiken heb je 3 dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G. Dus met een 5G-toestel en een Red abonnement gebruik je automatisch 5G. Zonder 5G-toestel maak je natuurlijk gewoon gebruik van ons krachtige 4G netwerk.

Meer weten? Lees alles over 5G.

Je feedback wordt zeker meegenomen. Maak er voor nu een mooi weekend van!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je feedback @etiennev
Ik zal je feedback intern aankaarten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic